روایتی تازه از اتفاقی که هرگز رسانه ای نشد

قلعه نویی: نیکبخت پولکی است، دیگر جایش در استقلال نیست!

چرا پرسپولیس الان یاد نیکبخت افتاده

کار رویانیان کاملا غیر حرفه ای است

خبر حضور نیکبخت واحدی در باشگاه پرسپولیس و ملاقات وی با رویانیان روی خروجی برخی خبرگزاریها باعث ناراحتی مدیرعامل باشگاه گهر دورود شد.
کد خبر: ۵۳۴۰۹۸
کار رویانیان کاملا غیر حرفه ای استدر این ملاقات ظاهرا طرفین جهت حضور نیکبخت در پرسپولیس و بازگشت دوبارهاش به لیگ برتر توافقاتی نیز کردهاند.
رضا آیت الله زاده در این خصوص به خبرنگار ایسنا می گوید: نمی دانم چه اتفاقی رخ داده که الان پرسپولیسی‌ها به فکر نیکبخت افتاده‌اند و چرا تاکنون خبری از آنها نبود.
مدیرعامل باشگاه گهر دورود با بیان اینکه این بازیکن متعلق به گهر بوده و هرگونه مذاکره برای جذب وی باید از طریق باشگاه صورت گیرد، ادامه داد: کار رویانیان کاملا غیر حرفه ای بوده و باید جوابگو باشد. چرا در این برهه حساس که گهر در آن قرار دارد این اتفاق رخ داده است.
وی عنوان کرد: پرسپولیسی‌ها با این کارشان احساسات مردم خونگرم لرستان و هواداران متعصب گهری را جریحه دار کرده اند ولی بهتر است ادامه ندهند.
آیت الله زاده با بیان اینکه مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با نیکبخت آن هم قبل از بازی حساس گهر با آلومینیوم روحیه سایر بازیکنان را تحت شعاع قرار داده، تصریح کرد: اگر امروز نیکبخت دوباره می تواند در لیگ برتر حضور یابد و فرصت دوباره ای به وی داده شده نتیجه پیگیری‌های مستمر باشگاه گهر دورود لرستان و لطف مسوولان است که از همین جا زحمات آنها را قابل تقدیر و ستایش می دانیم. پرسپولیسی ها چه کاری برای این بازیکن انجام داده اند که الان با وی مذاکره می کنند.
مدیرعامل باشگاه گهر دورود با بیان اینکه نیکبخت متعلق به گهر بوده و برای این تیم توپ خواهد زد، اضافه کرد: تیم پرسپولیس در پست نیکبخت نزدیک به 7 تا 8 بازیکن دارد و نمی دانیم این مذاکره با چه هدفی انجام شده است.
آیت الله زاده گفت: این بازیکن قطعا برای گهر و با پیراهن این تیم در لیگ برتر امسال بازی خواهد کرد و می تواند کمک خوبی برای ما در ادامه رقابتها و بازیها باشد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها