فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس از طریق گزارش‌های مردمی از فعالیت غیرقانونی فردی تحت عنوان فرادرمانی و تبلیغ فرقه انحرافی عرفان حلقه در شیراز مطلع شدند.
کد خبر: ۵۲۶۲۹۴

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سجادیان افزود: ماموران پس از تحقیقات لازم،‌ با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی، تمام اعضا و افرادی را که در این رابطه، تحت عنوان مربی در شیراز کلاس‌های غیرقانونی برگزار می‌کردند، شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی اعضای این شبکه انحرافی در عملیاتی منظم 26 نفر از اعضا و افراد شاخص گروه را دستگیر و مقادیر قابل‌توجهی کتاب، لوح فشرده و جزوات غیرقانونی از آنها کشف کردند.

سردار سجادیان یادآور شد: عوامل اصلی این فرقه انحرافی، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، تحت عنوان مربی به صورت هرمی اقدام به عضوگیری و برگزاری کلاس‌های غیرقانونی کرده و از این طریق با گسترش فعالیت‌های خود به سرمایه‌های کلانی دست می‌یافتند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: رد آیات قرآن با دید به اصطلاح علمی، سوء‌استفاده از آیات قرآن به نفع ادعاهای انحرافی، تمسخر ظهور امام زمان (عج) و نفی مهدویت، اهانت به ائمه (ع) و ارزش قائل شدن برای دشمنان اهل بیت، شرک دانستن زیارت قبور ائمه (ع)، رد توسل به معصومین، معصوم ندانستن امامان و مخالفت با تشیع، شیطان‌پرستی علنی و خالق خواندن شیطان، التقاط ماتریالیسم، ادعای اتصال به روح‌القدس و خداوند از جمله انحرافات این فرقه است.

به گفته سردار سجادیان، سرکرده این فرقه انحرافی پیش از این در تهران دستگیر شده است و هم‌اکنون در زندان به‌سر می‌برد.

وی با اشاره به این‌که عناصر این فرقه با سوء‌استفاده از مشکلات مردم و بویژه بیماران و تحت عنوان درمانگری فعالیت می‌کردند، ‌از مردم خواست مواظب فعالیت این‌گونه افراد که با انگیزه‌های مادی و بعضا اخلاقی قصد سوء‌استفاده دارند، باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها