پسر 17ساله‌ای که به اتهام سرقت خودرو و فروختن قطعات آن تحت تعقیب پلیس آگاهی شهریار تهران بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۱۳۵۹۳

متهم در بازجویی اعتراف کرد، برای تفریح با دوستانش و پولدار شدن تصمیم به دزدی‌های سریالی گرفته است.

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار از سرقت خودروی پژویش خبر داد.

شاکی به پلیس گفت: خودرویم را در یکی از خیابان‌ها متوقف کرده بودم؛ اما هنگام بازگشت متوجه شدم خودرویم سرقت شده است.

در پی این شکایت، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق و کشف خودروی مسروقه آغاز شد تا این‌ که چند روز بعد ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های جنوبی شهریار، خودروی مسروقه را که بدون سرنشین رها شده بود در حالی یافتند که ضبط و پنل سرقت شده بود.

با کشف خودروی مسروقه و انتقال آن به پارکینگ پلیس مالباخته احضار و خودرو تحویل وی شد.

در حالی که تحقیق در این ارتباط ادامه داشت، چند مرد دیگر نیز با حضور در مرکز پلیس شکایت‌های مشابهی ارائه کردند و معلوم شد، خودروهایشان از مقابل منازل یا محل کارشان دزدیده شده و چند روز بعد در حالی پلیس آن را پیدا کرده که برخی قطعات آن به سرقت رفته بوده است.

بنابراین ماموران احتمال دادند، خودروی شاکیان از سوی یک نفر سرقت می‌شود.

دزد 17 ساله تحت تعقیب پلیس

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این ‌که روز‌های پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار علیه یک پسر 17 ساله به اتهام سرقت خودرو شکایت کرد.

شاکی به پلیس گفت: صاحب یک گاراژ هستم. در نبود من پسر یکی از آشناهایمان به محل کارم آمده و پژویی را به سرقت برده و متواری شده است. وقتی موضوع را به پدر ش گفتم او از کاری که پسرش انجام داده بود، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وی اضافه کرد: با به دست آوردن شماره تلفن دزد نوجوان ـ که از خانه متواری شده بود ـ با وی تماس گرفتم و خواستم خودرو را تحویل دهد، اما حاضر به باز پس دادن خودرویم نبود، سپس تلفنش را خاموش کرد.

در پی این شکایت، پسر نوجوان به اتهام سرقت خودرو تحت تعقیب قرارگرفت تا این ‌که روز بعد ماموران وی را در حالی که در حال رها کردن خودروی مسروقه بود، در یکی از محله‌های شهریار دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها