در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی حرکت

120 انجمن علمی دانشگاههای کشور تجلیل شدند

در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی حرکت از120 انجمن علمی از کل دانشگاههای کشور در حوزه علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی، علوم دامی و هنر با اهداء لوح وجوایز نقدی تقدیر شد.
کد خبر: ۵۱۲۷۲۸

به گزارش روز چهار شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی واجتماعی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در این مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای جهاد علمی را گرامی داشت وگفت: دانشجویان  و دانشگاهیان مهمترین پشتیبان این حرکت ملی در جشنواره هستند و ما از آنها به خاطر این تلاش و پشتکار قدردانی میکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آثاری که امسال  به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است ، نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته است و این نشان می دهد که دانشجویان ما فرصت شناس هستند و با تمام سختیها از تلاش خود دریغ نکرده اند.

دکتر خواجه سروی در پایان ابراز امیدواری کرد دانشجویان کشورمان در کرسیهای علمی جهان موفق شوند و باعث افتخار کشور باشند.

 بر اساس این گزارش، در پایان مراسم از120 انجمن علمی  از کل دانشگاههای  کشور در حوزه علوم پایه،  علوم انسانی، کشاورزی، علوم دامی و هنر با اهداء لوح وجوایز نقدی تقدیر شد.
 
همچنین در این جشنواره از دکتر سید صدر الدین شریعتی، دکتر زهرا حجازی زاده،  دکتر فرهاد خرمایی، دکتر محمد علی زلفی گل ، محمد موذنی و دکتر علیرضا رضوانی به ترتیب روسای دانشگاههای علامه طباطبائی، خوارزمی، سلمان فارسی کازرون، بو علی سینای همدان، شیراز و سیستان وبلوچستان به جهت فعالیت چشمگیر در حمایت از انجمن های علمی دانشجویی تجلیل شد.

گفتنی است، از معاونین فرهنگی واجتماعی دانشگاههای الزهرا(س) ، تهران، شهید مدنی آذربایجان ومازندران وهمچنین مدیران امور فرهنگی دانشگاههای ارومیه، فردوسی مشهد، گیلان ولرستان نیز به دلیل حمایت و همکاری با  انجمن های علمی دانشجویی تقدیر بعمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها