بهزیستی و کمیته امداد آماده دریافت فطریه

تنها پلیس برنامه‌های ویژه‌ای را برای برگزاری عید فطر تدارک ندیده است و سایر سازمان‌ها و نهادهای کشور نیز هر یک بسته به نوع مسئولیت‌هایشان برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری عید سعید فطر دارند.
کد خبر: ۴۹۶۲۷۲

یکی از این سازمان‌ها، بهزیستی است که حسین بدخشان، معاون مشارکت‌های مردمی‌اش به فارس گفت: روزه‌داران و خانواده‌ها می‌توانند با تماس با شماره تلفن 02184284 و همچنین مراجعه به سایت بهزیستی کفاره و فطریه خود را پرداخت کنند.

او درباره برنامه‌های سازمان بهزیستی در روز عید فطر توضیح داد: براساس برنامه‌ریزی انجـام شده بیــــش از 12 هزار پایگاه در سراسر کشور آماده جمع‌آوری فطریه‌های روزه‌داران است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور ادامه داد: علاوه بر جمع‌آوری فطریه،‌ زکات و کفاره در روز عید سعید فطر، بهزیستی آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی را دارد.

وی اضافه کرد: هموطنان می‌توانند از طریق شماره حساب 90190 جام بانک ملت کمک‌های نقدی خود را به هموطنانمان در آذربایجان شرقی اهدا‌ کنند.

از سوی دیگر، کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در اطلاعیه‌ای نسبت به جمع‌آوری وجوه فطریه مردم روزه‌دار کشور و رساندن آن به‌دست نیازمندان واقعی اعلام آمادگی کرد. به گفته حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) هم‌اکنون 20 هزار مسجد در سراسر کشور برای جمع‎آوری فطریه فعال است.

انواری با اشاره به طرح محسنین برای کمک به افراد تهیدست، درخصوص زکات و جمع‎آوری فطریه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) مامور وصول زکات و جمع‏‌آوری فطریه امسال است و مساجد سراسر کشور مامور جمع‌آوری زکات هر محل هستند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید به این که فطریه در هر محلی جمع‎آوری شود، اولویت با محرومان همان محل است، افزود: غیر از مساجد، پایگاه‌های کمیته امداد و صندوق‌هایی که در محل برگزاری نماز عید فطر دایر می‌شود، برای جمع‎آوری فطریه بسیج خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها