سارقانی که با تحت نظر قرار دادن خودروهای فاقد تجهیزات و سیستم های ایمنی در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت تجهیزات داخل خودروها می کردند با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۸۷۹۸۹

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از داخل خودروهای پارک شده در محدوده میدان نبوت در روزهای اخیر، اکیپی از ماموران مجرب کلانتری 13 شهید باهنر پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود‌: تجزیه و تحلیل پرونده های سرقت و بررسی نحوه و شیوه سرقت ها مشخص کرد که سارقان، خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی را که در اطراف میدان، پارک شده بودند را به عنوان سوژه انتخاب کرده و با شکستن شیشه خودروها در یک فرصت مناسب و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت لوازم داخل آنها را به سرقت می بردند.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان اظهارداشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس در مناطق مورد نظر که جرم درآنها اتفاق افتاده بود در نهایت به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور توقف موتورسیکلت صادر شد.

وی افزود: دو نفر سرنشین موتورسیکلت به محض دیدن ماموران و بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که در نتیجه با تعقیب و گریز ماموران، سارقان پس از طی مسافتی، کنترل موتور سیکلت را از دست داده و پس از برخورد با زمین با عکس العمل به موقع ماموران در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از متهمان دو دستگاه ضبط خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ خیرخواهان گفت: متهمان دستگیر شده به نام های «حمیدرضا-ش» و «کوروش-م» در بازجویی های ماموران به جرم خود اعتراف کرده و اذعان کردند که با تردد در اطراف پارک و کوچه های اطراف آن خودروهای پژو 405 را که فاقد تجهیزات و سیستم های ایمنی بودند را زیر نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب ضبط، باند و سایر تجهیزات آنها را به سرقت برده و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهارداشت: تعدادی از مالباختگان شناسایی و تحقیقات جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها