توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش اتوبوس‌های شرکت واحد همچنان مهمترین خواسته شهروندان تهرانی از مدیریت شهری در اردیبهشت ماه امسال بوده است.
کد خبر: ۴۸۴۴۳۴

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با استناد به گزارش مرکز مدیریت شهری، سامانه 137 اعلام کرد:  گسترش شبکه حمل و نقل ریلی و ارزیابی ناوگان اتوبوسرانی بیشترین درخواست شهروندان تهرانی در اردیبهشت ماه سال جاری را به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این ارتباط گفت: موضوع 18 درصد از پیام‌های شهروندان که طی اردبیهشت ماه امسال از طریق سامانه 137 به ثبت رسیده به صورت مستقیم موضوعات حمل و نقلی بوده که بیشترین تعداد آن مربوط به توسعه حمل و نقل عمومی در دو مجموعه مترو و اتوبوسرانی است.

وی با اشاره به سایر موضوعات تماس‌های مردمی با سامانه 137، افزود: موضوعات مربوط به پایانه‌های چهارگانه مسافربری، کمبود فضای پارک و نحوه عملکرد پارکبان‌ها و ناوگان تاکسیرانی و عملکرد تاکسی‌ها در اولویت بعدی خواسته‌های مردم قرار دارند.

سید جعفر تشکری هاشمی سامانه 137 را بهترین ابزار آگاهی از دغدغه‌های مردم بر شمرد و تأکید کرد: مدیریت شهری نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی اهتمام ویژ ه‌ای دارد اما با توجه به عقب ماندگی‌های تاریخی در این بخش باید مجموعه اقدامات به مراتب گسترده‌تری به صورت جهشی انجام شود که در این صورت می‌توان به آینده روشن شهر امیدوار بود.

معاون شهردار تهران با تاکید بر وسعت پروژه‌های عمران شهری و نیز محدودیت‌های بودجه‌ای موجود در این زمینه، خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت تکمیل شبکه مترو اولویت نخست مدیریت شهری است و با توجه به مطالبات عمومی و افزایش آلودگی هوا، روند توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی به سرعت ادامه می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها