دکتر اسماعیل آذر از آغاز ضبط مشاعره‌ تلویزیونی ویژه‌ی تابستان در بوستان‌های تهران خبر داد. مجری و کارشناس برنامه‌ مشاعره‌ تلویزیونی با بیان این خبر که ضبط سری جدید «مشاعره» ویژه تابستان از پنجشنبه ـ 25 خرداد ماه ـ آغاز شده است، درباره زمان پخش این برنامه‌ تلویزیونی گفت: برنامه «مشاعره» در ایام تابستان از سوم تیر ماه شب‌ها در همان ساعت خود یعنی 22 تا 23 از شبکه آموزش پخش خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۱۶۷۸

وی با اشاره به این‌که در سری جدید مشاعره تابستانی آیتم‌های جدیدی به برنامه اضافه شده‌اند، درباره‌ آن‌ها توضیح داد: آیتم‌های جدیدی مثل کتاب‌خوانی، ترغیب جوان‌ها به خواندن کتاب، بخش شعرخوانی کودکان، «سوال خانه» که عنوان یک آیتم نمایشی برای مخاطبان در خانه است، در سری جدید دیده می‌شود.

اسماعیل آذر در ادامه‌ این مطالب درباره‌ روند تصویربرداری مشاعره به ایسنا گفت: با توجه به این‌که قرار است مشاعره را در بوستان‌های تهران برگزار کنیم، اولین مشاعره‌مان در کاخ سعد‌آباد است و اکنون در این محل در حال تصویربرداری این برنامه هستیم.

این مجری و کارشناس درباره‌ ویژگی‌های برنامه «مشاعره تابستانی» گفت: از ویژگی‌های مشاعره‌ تابستانی این است که مشاعره قرار است در باغ‌ها و بوستان‌های باصفا برگزار شود، با توجه به این‌که برنامه یک گونه‌ میدانی دارد، می‌تواند برای مردم جذابیت داشته باشد.

آذر پیش از این به ایسنا خاطرنشان کرده بود: طبعا در هر برنامه نقاط ضعف و نقاط قوتی وجود دارد. حدود دو سال است که برنامه «مشاعره» به روی آنتن شبکه آموزش می‌رود اما در این مدت تلاش شده است تا نقاط ضعف برنامه برنامه برطرف شود؛ البته در این راستا هم اطلاع داده‌ایم که مخاطبان نظرات خود را درباره‌ نقاط قوت و ضعف برنامه اظهار کنند تا اگر قابلیت تنفیذ داشته باشد آن را در برنامه پیاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها