محراب آقازاده به مهر توضیح داد: فراوانی بر حسب نتایج اقدامات اخبار شامل معرفی به تعزیرات حکومتی بهداشت و درمان با 7/18 درصد، عدم صحت شکایت با 7/17 درصد، اخطار کتبی با 3/17 درصد، رفع نقص با 8/12 درصد و اعلام به دستگاههای برونبخشی بهواسطه ارتباط موضوع شکایت به آنان با 8/9 درصد بوده است.به گفته وی، هموطنان میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را از ساعت 8 صبح تا 8 شب به سامانه مدیریت ارتباطات مردمی این ستاد با کد تلفن 09678 اعلام کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد