جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از هلاکت سه نفر از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۸۷۴

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس‏، امیر احمد گراوند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: مأموران مرزبانی در مرزهای شرقی در طی 10 عملیات با قاچاقچیان مسلح که قصد ورود به کشور را داشتند درگیر و از آنها 750 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این  درگیری‌ها سه نفر از اشرار کشته، دو نفر مجروح و دو نفر دیگر دستگیر شدند، تصریح کرد:بر اساس آخرین اخبار چهار نفر از این قاچاقچیان کشته یا مجروح شده و به کشورهای افغانستان و پاکستان انتقال یافتند.

جانشین فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به کشف سه قبضه سلاح جنگی، 14 قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه پراید و دو دستگاه موبایل خبر داد و گفت: با توجه به آموزش‌های ارائه شده به نیروهای مرزبانی هیچگونه خسارتی طی این درگیری‌ها به افراد ما وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه کلیه این عملیات‌ها با انجام کار اطلاعاتی محقق شد و شش مورد از درگیری‌ها به صورت رودرو با قاچاقچیان بود، اظهارداشت:280 کیلوگرم از مواد کشف شده در پراید ضبط شده و مابقی به صورت کوله‌بری از قاچاقچیان کشف شد.

امیر گراوند با اشاره به اقدامات پلیس مرزبانی طی 43 روز گذشته، گفت: در این مدت 13 تن و 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 10 قاچاقچی و شرور مسلح نیز دستگیر شدند.

وی افزود: کشف 163 قبضه سلاح جنگی، کشف 837 قبضه سلاح شکاری، کشف پنج هزار و 114 گلوله مهمات و دستگیری 55 نفر افراد مرتبط با قاچاق اسلحه از جمله اقدامات عمده پلیس مرزبانی در طی 43 روز گذشته بوده است.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه عمده کشفیات صورت گرفته در مرزها ناشی از انسداد مرزها است اظهار داشت: دو سوم کشفیات صورت گرفته در مرز پاکستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها