سجده عشق ، اربعین و با چشمان باز از جمله تله فیلم هایی هستند که با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی پخش می شوند

سجده عشق در آخر هفته تلویزیون

در تعطیلات آخر هفته مصادف با اربعین حسینی، شبکه‌های مختلف سیما فیلم‌های زیادی را متناسب با حال و هوای این ایام برای پخش در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۴۵۱۷۷۵

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «خاطرات یخی»، «شکار در شهر»، «نخل گریان»، «راه»، «سجده عشق»، « فرشته کوچک»، «عشق پدرانه»، «افسانه خورشید (از پیمان تا پیوند)»، «گهواره خالی»، «مردان سیاهپوش»، «بازرس مورس(افعی)»، «داستان سی بیسکیت»، «سقوط جک»، «شیر سیاه»، «هرگز رهایم نکن»، «دست تقدیر»، «اربعین»، «ماچوکا»، «در جستجوی ریچارد»، «ناتاشا برای زندگی تلاش کن»، «تصمیم‌گیری درون ابرها»، «زکریای رازی»، «فراز»، «به خاطر او»، «مروارید سرخ»، «با چشمان باز»، «ستاره»، «مثل نسیم»، «وقت خوب رفتن» و «نمایش تمام شد» پنجشنبه، جمعه و شنبه 22، 23 و 24 دی‌ماه از شبکه‌های یک، 2، 3، 4، تهران و شما روانه آنتن پخش می‌شود.

شبکه یک

خاطرات یخی ـ امروز ساعت 22

شکار در شهر ـ امروز ساعت 24

نخل گریان ـ فردا ساعت 16

راه ـ فردا ساعت 23

سجده عشق ـ شنبه ساعت 16

فیلم سینمایی «خاطرات یخی» به کارگردانی پیه آنتونی هیروز محصول سال 2009 فرانسه، ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «شکار در شهر» امروز ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «شکار در شهر» محصول سال 1911 آمریکا از این قرار است که یک کارآگاه خشن نیروی پلیس، آدمکشی دیوانه را دستگیر می‌کند. دادگاه او را به دلیل فقدان شواهد کافی آزاد می‌کند و کارآگاه دست به انتقام شخصی می‌زند.

کلینت ایستوود و هری گوزدینو در فیلم سینمایی «شکار در شهر» به کارگردانی هری حولیان‌فینگ بازی کرده‌اند.

بینندگان شبکه یک می‌توانند فیلم تلویزیونی «نخل گریان» به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی را فردا ساعت 16 از این شبکه تماشا کنند.

داستان فیلم تلویزیونی «نخل گریان» با بازی لاله اسکندری و کوروش زارعی در مورد دختری به نام فاطمه است که با مادرش در نخلستانی زندگی می‌کنند که مدعیان فراوانی دارد.

همچنین فردا ساعت 24 فیلم تلویزیونی «راه» به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و با بازی بابک حمیدیان و بهناز جعفری از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

«سجده عشق» به کارگردانی حسین تبریزی عنوان فیلمی است که شنبه 24 دی‌ماه مصادف با اربعین حسینی ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مراد بعد از 3 سال از زندان آزاد می‌شود. مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) برپاست. او سراغ خانواده و اقوام خود می‌رود، اما از طرف آنها طرد شده و مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد. رامبد شکرابی، سیاوش طهمورث، سعید علیخانی و سعیده عرب در فیلم تلویزیونی «سجده عشق» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه دو

فرشته کوچک ـ امروز ساعت 30‌/‌14

عشق پدرانه ـ فردا ساعت 30‌/‌17

افسانه خورشید ـ فردا ساعت 23

گهواره خالی ـ شنبه ساعت 30‌/‌17

فیلم سینمایی «فرشته کوچک» امروز ساعت 30‌/‌14 از شبکه 2 پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: تام پسربچه‌ای است که به یک ماشین زمان دست پیدا می‌کند و به 50 سال قبل، به دوران جنگ جهانی دوم می‌رود.

شبکه 2 سیما فردا ساعت 30‌/‌17 فیلم سینمایی «عشق پدرانه»، محصول 2009 آلمان را برای پخش در نظر گرفته است.

فیلم تلویزیونی «افسانه خورشید» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رنجبر فردا ساعت 23 از شبکه 2 سیما روی آنتن می‌رود.

آتش تقی‌پور، مینا نوروزی و هدایت هاشمی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی «افسانه خورشید (از پیمان تا پیوند)» ایفای نقش کرده‌اند.

شنبه 24 آذرماه ساعت 30/17 فیلم تلویزیونی «گهواره خالی» به کارگردانی شهرزاد سالمی و تهیه‌کنندگی سپهر محمدی از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

داستان درباره 2 برادر به نام‌های حسین و امیرعباس است. آنها تلاش دارند تا با کمک دوستانشان در محل، به مادر یک شهید برای برگزاری هیات عزاداری امام حسین(ع) کمک کنند. حسین و امیرعباس یک شب در حال رفتن به خانه، به پیرزنی برمی‌خورند که در حال زدن پارچه سیاه بر سردر منزلش است. آنها به او کمک می‌کنند تا پارچه را به دیوار نصب کند. در همین حین 2 برادر متوجه می‌شوند که او مادر یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که از سرنوشت پسرش خبری ندارد و منتظر رسیدن خبری از اوست.

مریم کاویانی، حسن اسدی، حسین سالمی و امیرعباس سالمی در فیلم تلویزیونی «گهواره خالی» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 3

مردان سیاهپوش ـ امروز‌ ساعت 15/10

بازرس مورس ـ امروز ساعت 30/15

داستان سی بیسکیت ـ امروز ساعت 19

هرگز رهایم نکن ـ فردا ساعت 19

سقوط جک ـ فردا ساعت 15/10

شیر سیاه ـ فردا ساعت 15/14

هرگز رهایم نکن ـ فردا ساعت 19

دست تقدیر ـ شنبه ساعت 30/10

اربعین ـ شنبه ساعت 15/14

امروز ساعت 15/10 فیلم سینمایی «مردان سیاهپوش» با بازی تامی لی جونز و ویل اسمیت به کارگردانی باری سوننفیلد از شبکه 3 سیما بازپخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «بازرس مورس (افعی)» به کارگردانی جان مدن امروز ساعت 30/15 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بازرس مورس(افعی)» محصول سال 2000 است و در کشورهای آمریکا و انگلیس ساخته شده است.

امروز ساعت 19 فیلم سینمایی «داستان سی بیسکیت» به کارگردانی دیوید بوتلر و تهیه‌کنندگی ویلیام جکسون از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

فردا ساعت 15/10 فیلم سینمایی « سقوط جک» به کارگردانی پاول تانتر محصول 2011 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فردا ساعت 15/14 فیلم سینمایی «شیر سیاه» به کارگردانی وولگان مورنبرگ روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: 3 جوان سیاهپوست اهل نیجریه به اتریش مهاجرت کرده‌اند. اداره مهاجرت درخواست آنها را نپذیرفته است، ولی حضور موقت آنها در یک تیم فوتبال محلی باعث دلبستگی آنها با سایر اعضای تیم و مربی آن می‌شود.

فیلم سینمایی «هرگز رهایم نکن» فردا ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

«دست تقدیر» عنوان فیلمی است که شنبه 24 دی ساعت 30/10 روانه آنتن شبکه 3 سیما می‌شود.

فیلم تلویزیونی «اربعین» به کارگردانی علیرضا رزازی‌فر و تهیه‌کنندگی محمدصدری شنبه 24 دی ساعت 15/14 مصادف با اربعین حسینی روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود.

داستان این فیلم با بازی شقایق فراهانی و داوود مقامی در مورد آزاده‌ای به نام علی است که سال‌ها عمر خود را در اسارت رژیم بعثی عراق گذرانده است. او که پس از بازگشت از اسارت همسر خود را نیز از دست داده است در انزوا به‌سر می‌برد. خواهرزاده علی، جوانی است که از خارج بازگشته و قصد دارد در ارتباط با رشته تحصیلی خود در خارج از کشور گزارشی از عراق تهیه کند.

شبکه چهار

ماچوکا ـ امروز‌ ساعت 30/15

در جستجوی ریچارد ـ فردا ساعت 12

ناتاشا برای زندگی تلاش کن ـ فردا ساعت 30/20

تصمیم‌گیری درون ابرها ـ شنبه ساعت 30/20

فیلم سینمایی «ماچوکا» امروز ساعت 30/15 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود. مانیاس کوئر و آریل مانیالانو در این فیلم به کارگردانی آندره وودی محصول 2004 شیلی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «در جستجوی ریچارد» فردا ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در فیلم سینمایی «در جستجوی ریچارد» به کارگردانی و با بازی آل پاچینو، محصول 1996 آمریکا می‌بینیم: آل پاچینو تصمیم می‌گیرد نمایشنامه «ریچارد سوم» شکسپیر را به تصویر بکشد. او پس از انتخاب بازیگران به میان مردم می‌رود و از آنان درباره «شکسپیر» می‌پرسد. تمرینات و جلسات بحث و گفت‌وگو درباره شخصیت‌ها همچنان ادامه دارد، اما در این میان تهیه‌کنندگان از این روال کار به تنگ می‌آیند.

فیلم سینمایی «ناتاشا برای زندگی تلاش کن» فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این فیلم محصول 1996 آلمان است.

شنبه 24 دی ساعت 30/20 فیلم سینمایی «تصمیم‌گیری درون ابرها» از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

شبکه تهران

زکریای رازی ـ امروز ساعت 30/13

فراز ـ فردا ساعت 30/00

به خاطر او ـ فردا ساعت 30/13

مروارید سرخ ـ شنبه ساعت 30/08

با چشمان باز ـ شنبه ساعت 30/13

ستاره ـ شنبه ساعت 45/20

انیمیشن «زکریای رازی» به کارگردانی فرشاد شفیعی، از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا امروز ساعت 30/13 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

این انیمیشن درباره زندگی محمد بن زکریای رازی، کاشف الکل است که علاوه بر دانستن علومی چون شیمی، فلسفه و موسیقی، طبیب حاذقی نیز بود؛ تا جایی که پس از درمان امیر سامانی، توانست با حمایت مالی او بیمارستانی در ری تاسیس کند.

30 دقیقه بامداد فردا فیلم سینمایی «فراز» به کارگردانی کاری اندروز، از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «به خاطر او» به کارگردانی فرد کاوایی ساعت 30/13 فردا از شبکه تهران پخش می‌شود.

وینسنت لندن، دایان کروگر، لنسلوت روث و اولیور مارشال در فیلم سینمایی «به خاطر او» محصول 2008 کشورهای فرانسه و اسپانیا بازی کرده‌اند.

انیمیشن «مروارید سرخ» به کارگردانی بهروز سلطانی‌فر از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا، شنبه 24 دی ساعت 30/8 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن درباره صیادی جنوبی به نام یونس بوده که از طریق صید ماهی و صدف امرارمعاش می‌کند. یونس به اعماق دریا نفوذ کرده و مرواریدی سرخ را پیدا می‌کند. این اتفاق موجب می‌شود که او به‌دنبال دلیل رنگ غیرعادی این مروارید باشد.

بینندگان تلویزیونی می‌توانند فیلم تلویزیونی «با چشمان باز» به کارگردانی نوید میهن‌دوست و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان را شنبه 24 دی ماه ساعت 30/13 از شبکه تهران تماشا کنند.

در خلاصه داستان فیلم با بازی رضا ایرانمنش، مینا نوروزی، علیرضا علیا، روژان آریامنش و نازنین پیرکاری آمده: بهزاد بعد از سال‌ها به آرزویش می‌رسد و زائر کربلا می‌شود. لحظه‌های آخر متوجه می‌شود، تاریخ گذرنامه‌اش به پایان رسیده و امکان رفتن برایش نیست. در راه برگشت به منزل 2 پسر را می‌بیند که دختر جوانی را به زور کتک سوار ماشین می‌کنند.

فیلم سینمایی «ستاره» به کارگردانی نیکلای لبدو نیز ساعت 45/20 شنبه 24 دی ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

مثل نسیم ـ امروز ساعت 45/23

وقت خوب رفتن ـ فردا ساعت 30/13

نمایش تمام شد ـ شنبه ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «مثل نسیم» امروز ساعت 45/23 از شبکه شما روانه آنتن پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: محمود قرار است برای انتقال تجربیاتش در زمینه مبارزه با اشرار به آذربایجان غربی منتقل شود و همسرش فرناز مخالف این امر است. فرزاد برادر فرناز که ظاهرا فردی موفق و تحصیلکرده است، بتازگی در دام مواد مخدر گرفتار شده است. فرناز به‌‌رغم میل باطنی همسرش را همراهی و با او به ارومیه مهاجرت می‌کند. در آنجا محمود به دوست و همرزم دوران جبهه‌اش رضا برمی‌خورد و فرناز با همسر وی آیلار آشنا می‌شود.

فیلم تلویزیونی «مثل نسیم» به کارگردانی احد عبادی و تهیه‌کنندگی سیدایرج فتاح از تولیدات سال جاری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی است.

فیلم تلویزیونی «وقت خوب رفتن» به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه‌کنندگی هادی افشار، فردا ساعت 30/13 از شبکه شما روی آنتن می‌­رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: فردی به نام صابر، مهندسی را به همراه همسر و دخترش به گروگان می‌گیرد که از تعهداتش به عنوان مسوول یک پروژه ساختمانی و پیش‌فروش یکی از واحدها تخطی کرده است.

صابر بخشی از کارهای خلاف مهندس را در برابر همسر او افشا می‌کند، اما مهندس خود را از اتهامات مبرا می‌داند.

فیلم تلویزیونی «نمایش تمام شد» به کارگردانی افشین علیزاده و تهیه‌کنندگی فرزاد یحیوی شنبه 24 دی‌ماه مصادف با اربعین حسینی ساعت 30/13 از شبکه شما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: احمد دانش‌آموخته تئاتر و تولدیافته در خانواده‌ای تعزیه‌گردان است.

او برای تامین هزینه درمان برادر جانبازش محمود که در گذشته شبیه‌خوان حضرت ابوالفضل (ع) بوده، مسافرکشی می‌کند. روزی او از سوی سحر محرابی برای ایفای شبیه‌خوان حضرت ابوالفضل (ع) در تعزیه‌ای با شیوه نوین به دانشکده دعوت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها