مرگ فرزند بزرگ‌ترین داغی است که هر فردی ممکن است در زندگی با آن مواجه و مجبور به تحملش باشد اما پدر و مادر کودکی 2 ساله که با این غم روبه‌رو شده بودند دست به عملی بزرگ زدند و کاری کردند تا یاد و خاطره پسرشان همیشه زنده بماند و او هرگز فراموش نشود.
کد خبر: ۴۵۱۶۶۱

اتفاق زیبای این هفته توسط مردی به نام نعمت نیک‌پور ـ پدر کودک 2 ساله آملی ـ رقم خورده است. او می‌گوید: پسرم عرفان متولد 25 دی ماه 88 بود. تولد او به زندگی ما رونق بخشید و از این‌که بچه‌دار شده بودیم خیلی خوشحال بودیم اما افسوس که عمر عرفان به دنیا نبود.در ایام عاشورا برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد رفته بودیم. روز تاسوعا به سمت مشهد حرکت کردیم و شب عاشورا رسیدیم، روز عاشورا عرفان سرماخوردگی جزئی داشت که خانم صاحبخانه‌ که از دوستان ما بودند به جای قرص سرماخوردگی، به عرفان قرص متادون داد که برای ترک اعتیاد معتادان استفاده می‌شود. این زن ندانسته قرص را به عرفان داد و الان صد برابر ما غمگین و ناراحت است. این قرص عرفان را به کما برد و بعد از این‌که فهمیدیم دیگر زنده نمی‌ماند اعضای بدنش را اهدا کردیم.ما می‌خواستیم همه اعضای بدن پسرمان و حتی قلبش را اهدا کنیم اما به دلیل مسمومیت، اعضای زیادی از بدن عرفان باقی نمانده بود و فقط کبد و کلیه‌های وی قابل استفاده بودند که آنها را به بیماران نیازمند اهدا کردیم. مطمئن هستم این طور روح پسرم هم شادتر است.

خانواده عرفان امسال در روز تولد پسرشان برای او مراسم یادبودی برگزار کردند و از این‌که فرزندشان ناجی بیماران نیازمند شده است احساس خشنودی و رضایت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها