رئیس دفتر مقام معظم رهبری در چهارمین نشست هم‌اندیشی مدیران سیما تاکید کرد: رسانه ملی زبان گویا و برنده اسلام است و فریاد رسای اسلام را به گوش جهانیان می‌رساند.
کد خبر: ۴۵۱۴۲۴

به گزارش روابط عمومی ‌سیما، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: هیچ مجموعه‌ای نقش تاثیرگذار صدا و سیما را در جمهوری اسلامی‌ ندارد و این تکنولوژی در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی‌ است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر این که مردم دیگر کشورها در بیداری اسلامی‌ از ایران اسلامی‌ الگو می‌گیرند، نقش شبکه‌های صدا و سیما از جمله شبکه العالم را در این خصوص ستود و با استقبال از افزایش شبکه‌های سیما ابراز امیدواری کرد این شبکه‌ها روزبه‌روز توسعه یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی خطاب به مدیران سیما گفت: فعالیت و خدمات شما در صدا و سیما ذخیره روز قیامت شماست، با وضو سرکار حاضر شوید و برای اعتلای حق بکوشید و فریاد رسای اسلام را به گوش جهانیان برسانید.

وی با اشاره به حضور فراگیر تلویزیون در جامعه و خانه‌های مردم، با تقدیر از مدیران سیما خواست که برنامه‌های خوبی را برای مردم تولید کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان درس‌هایی از روش، سیره و اخلاق نبی مکرم اسلام(ص) را مورد توجه قرار داد و با استناد به قرآن کریم و فرمایشی از امیرالمومنین علی(ع) در فضیلت پیامبر گرامی‌(ص) گفت: پیامبر حلیم، شجاع، عادل، سخی و متواضع ترین مردم و صاحب اخلاق نیکو بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تشریح دیگر ویژگی‌های اخلاقی و زندگی سراسر درس خاتم پیامبران‌(ص) از جوانان خواست که قدردان زحمات و تلاش‌های پدر و مادر خود باشند و به آنها نیکی و احسان کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی پذیرش عذرخواهی دیگران، اهل مزاح و خوش برخورد بودن، پاسخ ندادن بدی به بدی، بخشیدن و عفو کردن، سبقت در سلام کردن، مهربانی و عطوفت، ذکر گفتن و شروع و پایان کلام با نام خدا را از جمله ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری نبی رحمت(ص) بر شمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها