بازیگر نقش مراد در سریال «تا ثریا» گفت: ایفای نقش «مراد» برایم خیلی دوست‌داشتنی است و باید بگویم واقعا با این نقش زندگی کردم.
کد خبر: ۴۵۱۴۲۳

میرطاهر مظلومی به ایسنا گفت: ایفای نقش «مراد» با این شکل و شمایل و باور آن، در تعامل و گپ و گفت‌هایی که با کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده سریال «تا ثریا» داشتیم به وجود آمد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اگر این شخصیت دارای چنین خصوصیاتی باشد تاثیرگذاری بهتری خواهد داشت؛ ضمن این‌که قصه این سریال کاملا تراژدی است و وجود چنین شخصیتی کمی قصه را تلطیف می‌کرد.

وی افزود: من به عنوان یک بازیگر، متکدیان را می‌شناسم که خود این موضوع توانست کمک زیادی به ایفای نقشم کند؛ چرا که هر چه نسبت به ایفای یک نقش تجربه بیشتری داشته باشیم قطعا می‌توانیم به بهترین شکل ممکن آن را ایفا کنیم.

مظلومی درباره استفاده از بداهه در سریال هم گفت: تکیه‌کلام «بنزین می‌ریزم خودمو آتیش می‌زنم» و «بی‌شعور و بی‌تمدن» از جمله دیالوگ‌هایی بود که به صورت ناخودآگاه و بداهه شکل گرفت؛ البته من تکیه‌‌کلام‌های بداهه را هم از قبل با کارگردان چک می‌کنم و با موافقت وی آنها را می‌گویم.

مظلومی خاطرنشان کرد: به هر حال هر بازیگر دارای یکسری خلاقیت‌های درونی است و می‌تواند خیلی از تکیه‌کلام‌ها را از خودش بگوید ولی در نهایت این کارگردان است که باید اجازه استفاده از  آن را بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها