سطح: متوسط

تصاویر اختصاصی در گوگل‌داک

گوگل‌داک (Google Doc) یک ابزار آنلاین با روش کار بسیار ساده و سریع است که شما را قادر می‌کند گزارش، تحقیق و دیگر مستندات خود را برای ارائه در همایش‌ها و ... آماده کنید. عملکرد این ابزار مشابه با نرم‌افزار پاورپوینت است، اما استفاده از این ابزار به‌صورت آنلاین و در همه‌جا امکان‌پذیر است. اگر از کاربران این ابزار باشید، حتما متوجه شده‌اید که قالب‌ها و تصاویر زمینه از پیش‌ طراحی شده در این ابزار، بسیار کم است. چنانچه می‌خواهید از تصاویر اختصاصی و دلخواهتان به‌عنوان تصاویر زمینه اسلایدهای نمایشی استفاده کنید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
کد خبر: ۴۴۵۵۲۸

1 ـ ابتدا به محیط کاربری خود در گوگل‌داک وارد شوید. http://docs.google.com

2 ـ فایل نمایشی که قصد ویرایش آن را دارید، فرا بخوانید.

3 ـ اسلایدی که قصد دارید تصویر زمینه آن را تغییر دهید، به‌حالت انتخاب درآورید.

4 ـ به منوی Slide بروید و گزینه Background را انتخاب کنید.

5 ـ در پنجره Background، در مقابل عبارت Image روی گزینه Choose کلیک کنید.

6 ـ با انتخاب گزینه فوق پنجره افزودن تصویر جدید با 4 حالت انتخاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. آپلود تصویر از رایانه شخصی آپلود تصویر از لینک اینترنتی، آپلود تصویر از بخش نتایج جستجوی تصاویر گوگل و آپلود از روی آلبوم‌های شما در پیکاسا حالت‌های مختلفی هستند که در اختیار شما قرار می‌گیرند. در اینجا ما گزینه اول یعنی آپلود را از روی رایانه شخصی انتخاب می‌کنیم.

7 ـ روی گزینه Browse کلیک کرده و تصویر موردنظرتان را مشخص کنید.

8 ـ در نهایت چنانچه قصد دارید تصویر انتخابی شما فقط به یک اسلاید اختصاص داده شود روی گزینه Done کلیک کنید و چنانچه قصد دارید این تصویر را به تمام اسلایدها اضافه کنید، روی گزینه Apply to all کلیک کنید.

توجه: برای حذف تصویر زمینه از اسلایدهای موردنظرتان نیز می‌توانید پس از طی مراحل 2 تا 4 روی گزینه Reset کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها