محرومیت هافبک عراقی استقلال تا اطلاع ثانوی

جباری عذر خواست تا فقط یک جلسه محروم شود

ساعاتی پیش از صدور حکم کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره مصاحبه انتقادی و تند مجتبی جباری هافبک این تیم علیه باشگاه و پرویز مظلومی، جباری رسما از سرمربی آبی‌پوشان عذرخواهی کرد تا این موضوع در کاهش جریمه این بازیکن موثر باشد. موضوعی که باعث شد تا جباری با رای کمیته انضباطی تنها با یک جلسه محرومیت و 30 میلیون تومان جریمه مواجه شده و جاسم کرار هم علاوه بر 15 میلیون تومان جریمه تا اطلاع ثانوی محروم شود.
کد خبر: ۴۴۳۸۵۹

مجتبی جباری گفت: به خاطر مصاحبه‌ای که علیه سرمربی تیم استقلال انجام دادم عذرخواهی می‌کنم، چرا که دوست ندارم تیم ما در شرایط فعلی وارد بحران شود. من به قدری از رفتار جاسم کرار عصبانی بودم که آن حرف‌های تند را مقابل دوربین‌های تلویزیونی به زبان آوردم.

جباری در گفت‌وگو با مهر ادامه داد: هر جریمه‌ای که باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده برای من در نظر بگیرد آن را می‌پذیرم، چرا که دوست دارم هر چه زودتر به تمرین تیم بازگردم و در کنار هم‌تیمی‌هایم باشم. در مجموع دوست ندارم دشمن شادکن باشم. قول می‌دهم با بازی‌های خوب خود این اتفاق را جبران کنم.

جباری تصریح کرد: بازی حساسی در یک چهارم نهایی جام حذفی با پرسپولیس داریم و قصد داریم با انجام یک بازی خوب مقابل این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کنیم.این مصاحبه جباری در شرایطی صورت گرفت که پرویز مظلومی صبح دیروز تاکید کرد که از مسوولان باشگاه خواسته است با مجتبی جباری و جاسم کرار بشدت برخورد کنند.

همچنین علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از صدور رای انضباطی جباری و کرار گفت: همان قدر که جاسم کرار کار اشتباهی انجام داده، جباری هم اشتباه کرده است. با این حال از عملکرد کرار راضی نیستیم. متاسفانه او در استقلال جواب نداده و فکر‌های خوبی برای او داریم.

فتح‌الله‌زاده درباره این‌که آیا قرار است جاسم کرار در نیم‌فصل از استقلال جدا شود، تاکید کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم. یکی دو تیم خواهان کرار هستند و احتمال این‌که او را با بازیکن دیگری جا به جا کنیم وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها