ناتوانی راننده بونکر سیمان در هدایت این خودروی سنگین عامل برخورد همزمان 13 خودروی سواری با یکدیگر، آسیب‌دیدگی چند شهروند و ایجاد خسارت مالی در تهران شد. به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه شامگاه یکشنبه هنگامی رخ داد که خودروی بونکر با بار سیمان در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام در حرکت بود که پس از انحراف ناگهانی از مسیر و برخورد با خودروهای سواری در فضای سبز میان بزرگراه از حرکت باز ماند.
کد خبر: ۴۳۵۷۳۷

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 23/18 یکشنبه با دریافت خبر رخداد این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 55 و 10 را همراه با گروه نجات 3، راهی محل حادثه در بزرگراه یادگار امام، بعد از پل حکیم کرد. محمدرضا تنها افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش‌نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: بونکر حامل سیمان که جوانی 30 ساله رانندگی آن را بر عهده داشت پس از انحراف از مسیر خود و ایجاد حادثه در برخورد با نرده‌های محافظ میان بزرگراه متوقف شد.

وی افزود: برخورد این خودروی سنگین با چند خودروی سواری که در این مسیر حرکت می‌کردند باعث شد تا چندین دستگاه خودروی دیگر نیز در برخورد با یکدیگر دچار خسارت شوند که در این میان یکی از خودرو‌ها با نشت بنزین روبه‌رو شد و 6 نفر از سرنشینان این خودروها نیز دچار آسیب‌دیدگی شدند.

به گفته تنها، آتش‌نشانان بی‌درنگ در اجرای عملیات ایمن‌سازی با جلوگیری از نشت بنزین و قطع کردن جریان برق خودروها از بروز آتش‌سوزی احتمالی پیشگیری کردند و سپس با به کارگیری تجهیزات ایمنی و نجات، آسیب‌دیدگان این حادثه را برای مداوا و انتقال به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها