تیم استیلی با داشتن 4 مهاجم، یک موقعیت گل هم نداشت

دومین شکست پرسپولیس در کرمان

در روزی که دروازه مس کرمان حتی یک بار هم به صورت جدی تهدید نشد، پرسپولیس چهارمین شکست این فصل خود را سزاوارانه تجربه کرد تا بار دیگر به بحران سلام کند. حمید استیلی که قبل از این بازی هم گفته بود نگران غیبت چند بازیکن کلیدی خود از جمله علی کریمی، مازیار زارع و هادی نوروزی است، دیروز نشان داد این نگرانی‌ها بی‌دلیل نبوده است.
کد خبر: ۴۳۵۳۴۶

تیم او در شروع مسابقه و در مقابل بازی رو به جلوی مس کرمان، نمایشی سردرگم و بی‌برنامه داشت تا جایی که در دقیقه 20 ضربه میلاد فخرالدینی به تیردروازه خورد و 15 دقیقه بعد هم شوت کیوان امرایی از زاویه بسته به تور دروازه این تیم بوسه زد. این تمام موقعیت‌هایی نبود که شاگردان میروسلاو بلاژویچ در نیمه نخست به دست آوردند اما نتیجه پایانی بازی در این نیمه همان یک بر صفر بود.

در نیمه دوم هم با وجود آن که تماشاگران قرمزپوش منتظر یک بازی تهاجمی از تیم‌شان بودند باز هم شاهد یک بازی احساسی از پرسپولیس بودیم. استیلی در این نیمه با اضافه کردن جواد کاظمیان و مهرداد اولادی و قرار دادن آنها در کنار غلامرضا رضایی و وحید هاشمیان تقریبا از تمام قوای تهاجمی تیمش برای جبران گل خورده استفاده کرد اما وجود این 4 مهاجم هم در زمین باعث نشد یک موقعیت مسلم گلزنی روی دروازه مس ایجاد شود. در مقابل تیم کرمانی با استفاده از سرعت قاسم دهنوی و کیوان امرایی بارها دفاع خسته و کند پرسپولیس را در آستانه فروپاشی قرار داد که البته تلاش آنها نیز برای رسیدن به گل دوم و ثبت یک پیروزی قاطعانه بی‌نتیجه بود.

این چهارمین شکست تیم حمید استیلی در این فصل و دومین باخت قرمزها در کرمان بود. پرسپولیس که پیش از این مقابل مس سرچشمه کرمان هم طعم شکست را چشیده بود، در همان امتیاز 12 باقی ماند تا به رده دهم جدول سقوط کند. مس کرمان که به نظر می‌رسد با کسب 2 پیروزی متوالی مقابل سپاهان و پرسپولیس از بحران خارج شده باشد، 8 امتیازی شد اما در همان مکان هفدهم ماند.

دیروز 2 بازی دیگر هم برگزار شد که طی آن شهرداری تبریز با گل‌های حمیدرضا زینال خیری (8) و مهرداد قنبری (94) ملوان بندرانزلی را شکست داد و صنعت نفت آبادان نیز با نتیجه یک بر یک مقابل شاهین بوشهر متوقف شد. نکته قابل توجه این بازی حضور فیروز کریمی روی نیمکت شاهین بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها