احمد خرم در گفت و گو با جام جم آنلاین :

وقتی تخلف توجیه‌پذیر می‌شود

برخورد با تخلفات ساختمانی در تهران

مدیرکل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری تهران با تاکید بر برخورد قاطع با تخلفات ساختمانی گفت: توسعه شهری متناسب که از اهداف طرح تفصیلی جدید است به عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این کمیسیون است و به هیچ عنوان کسب منافع اقتصادی از این اقدامات دنبال نمی‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۸۶۸

به گزارش ایسنا، رضا نگهبان با بیان این مطلب افزود: شهرداری تهران در برخورد با تخلفات ساختمانی عزم راسخی دارد و این کار تاکنون با جدیت صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر از اولویت‌هایی است که دنبال می‌شود و با هرگونه تخلف ساختمانی اعم از تخلف ارگان‌های دولتی یا غیردولتی برخورد می‌شود.

نگهبان با اشاره به رویکرد مهم کمیسیون ماده 100 در برخورد با تخلفات اظهار کرد: با این اقدامات سعی داریم تا توسعه شهری متناسب در سطح شهر داشته باشیم که این موضوع از اهداف طرح تفصیلی جدید تهران نیز هست.

وی با تاکید بر این که از احکام صادره در کمیسیون ماده 100 هیچ منفعت مالی کسب نمی‌شود، یادآوری کرد: کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران، مرجع صادرکننده رای است و به هیچ عنوان هدف کسب منافع اقتصادی ندارد.

مدیرکل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری تهران با اشاره به عزم جدی مجموعه مدیریت شهری در برخورد با گسترش بی‌رویه شهر و ساخت و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: آنچه مسلم این که مجموعه مدیریت شهری برای نجات شهر تهران به این کمیسیون نگاه ویژه‌ای دارد و ما نیز سعی داریم با قاطعیت، آرا را صادر کنیم و به اجرا رسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها