با گذشت چهار روز از حادثه سقوط مینی‌بوس در کانال آب

تلاش برای یافتن راننده ادامه دارد

آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی تهران برای چهارمین روز متوالی عملیات جستجو را برای یافتن راننده یک دستگاه مینی بوس که به درون کانال آب افتاده بود همچنان ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۴۲۵۹۰۵

به گزارش پایگاه خبری 125 فتح اله تیموری معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تلاش‌های بی وقفه آتش نشانان 10 ایستگاه همراه با نجاتگران چند گروه نجات آتش نشانی برای یافتن راننده یک دستگاه مینی بوس که بامداد روز دوشنبه گذشته هنگام حرکت در بزرگراه امام علی به درون کانال آب افتاده بود همچنان ادامه دارد.

وی افزود: آتش نشانان و نجاتگران عملیات جستجو را با بهره گیری از هلی کوپتر و سگ‌های زنده یاب در مسیر 80 کیلومتری کانال آب تا چرم شهر و زمین‌های کشاورزی تقی آباد و عشق آباد ورامین انجام می‌دهند.

وی همچنین به همکاری خوب کشاورزان و مسوولان دهداری دشت ورامین با آتش نشانان در انجام عملیات جستجو اشاره و از آنان قدردانی کرد.

معاون عملیات آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد در روز نخست به دلیل بارندگی ارتفاع آب تا حدود 4 متر می‌رسید اما با قطع شدن بارندگی سطح آب پایین‌تر آمده و عملیات جستجودر وسعت بیشتری انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است: دکتر خوش زاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران نیز روز گذشته (پنجشنبه) همراه با معاون عملیات و دیگر مسوولان ذیربط سازمان به مدت 8 ساعت از نزدیک بر چگونگی فعالیت آتش‌نشانان و نجاتگران نظارت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها