همیشه همین طور بوده؛ یکی هشتش گرو نهش بوده نمی‌توانسته آب هویج بخرد بخورد، درجه غنی‌سازی نور چشمانش بیشتر شود؛ یکی دیگر می‌رود آب هویج می‌خرد برای این‌که لب استخر و دریا خودش را ــ یعنی بدن خودش را ــ برنزه کند. از این تضاد و تناقضات خنده‌دار، همیشه بوده و هست. اسنادش هم موجود است. سعدی علیه‌الرحمه در باب این که بعضی‌ها عیسای روحشان از شدت عدم رسیدگی دارد روز به روز نحیف و لاغرتر می‌شود، در حالی که جسمشان رو به بدقواره‌گی و افزایش نقدینگی(!) است، حرف قشنگی زده است که حکم همان اسناد موجود را دارد که بدان اشاره کردیم.
کد خبر: ۴۱۶۹۳۱

ارائه سند:

همی میردت عیسی از لاغری /تو در بند آنی که خر پروری!

بسته پیشنهادی: حالا که به درست یا به غلط، عده‌ای با استفاده از انواع و اقسام مواد جدید که برخی از میوه‌جات را هم در برگرفته است؛ در پی برنزه کردن جمال بی‌مثال خود برای خوشبختی بیشتر در آینده هستند؛ ما نیز طبق روال همیشه، به چند راهکار و روش دیگر برای کمک به برنزه کردن این عده از برنز دوستان اشاره می‌کنیم که کمی جبران محکوم کردن آن بشود:

1ـ آب‌شلغم و مورچه آفریقایی: از آنجا که هویج و شلغم از یک مراعات النظیر بی‌نظیر برخوردارند؛ توصیه می‌شود اگر هویج نمی‌صرفد، از مخلوط آب شلغم با کله مورچه آفریقایی و ترجیحا شاخ آن (شاخ آفریقا، نه شاخ مورچه. مورچه چی هست که شاخش باشد؟!) استفاده کنید. بعضی دوستان استفاده کردند؛ الان از بیخ برنزه هستند.

2ـ استفاده از پشت‌بام: حالا که بحمدالله دیش‌های روی پشت بام‌ها جمع‌آوری شدند و جا برای دراز کشیدن باز شده است؛ پیشنهاد می‌کنیم که در چهارچوب حفاظ‌های لازم، به گونه‌ای که از چهارسوی دید نداشته باشد، روی پشت‌بام در زیر تابش مستقیم آفتاب دراز بکشید تا مفت و مجانی برنزه شوید. هر که بامش بیش، شانسش بیشتر.

3ـ خوردن قرص برنز: همچنان که انواع قرص‌های روی و آهن و کلسیم و منیزیم و امثالهم داریم، توصیه می‌شود که برای حل مشکل برنزه کردن پوست از بیخ، در همان دوران بارداری از قرص برنز استفاده شود تا نوزادی که به دنیا می‌آید، از همان بدو ورود به صورت رنگ متالیک، برنزه باشد. این طوری دیگر بعدها خرج روی دستش گذاشته نمی‌شود.

4ـ دادن لنز به خواستگار: چون برخی از دختران به خاطر ازدواج موفق، دست به برنزه کردن خود می‌زنند و معتقد به این نیستند که: «عشق‌هایی کز پی رنگی بود ‌‌/‌‌عشق نبود،.... و الی آخر!»؛ فلذا می‌توانند هنگام آمدن خواستگار برنزه‌پسند، لدی الورود یک عدد لنز برنز در اختیار وی قرار دهند. با این روش، نه تنها خواستگار مورد نظر، دختر مورد علاقه‌اش را برنزه می‌بیند که تمام خانواده دختر را دور هم برنزه می‌بیند. وای ی ی... چقدر همه باهم همرنگ‌اند. خوشبخت بشوید ان شاالله!

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها