برق طلا ،از نظافتچی قاتل ساخت

مرد جوان نظافتچی به خاطر سرقت طلاهای منشی مطب دندانپزشکی وی را با روسری‌اش خفه کرد.
کد خبر: ۴۱۱۴۷۲

به گزارش فارس،‌ در ساعت 14 روز سه شنبه 31 خرداد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در یک مطب دندانپزشکی واقع در خیابان ولیعصر، خیابان هاشمی‌فر، به کلانتری 129 جامی اعلام شد.

با حضور عموزاد بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران به همراه کارآگاهان اداره قتل و بررسی صحنه تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد معصومه 25 ساله منشی مطب به علت خفگی با روسری به قتل رسیده است.

پرونده این قتل حسب دستور بازپرس بلافاصله جهت انجام تحقیقات تخصصی و شناسایی قاتل یا قاتلان به اداره دهم پلیس آگاهی اداره قتل ارجاع شد.

در ابتدای بررسی‌ها معلوم شد طلاجات متعلق به معصومه به سرقت رفته است. دکتر دندانپزشک در اظهاراتش به افسر پرونده گفت: مطبم طبقه بالای منزل خاله‌ام است. برابر برنامه قبلی، روزهای سه‌شنبه هر دو هفته یک بار مطب به علت نظافت تعطیل بود و در این روز نظافتچی از یک شرکت خدماتی به مطب می‌آمد و من در این روز در مطب نبودم.

وی افزود: برابر گفته خاله‌ام ساعت 8 صبح منشی به مطب آمد. ساعت 11 خاله‌ام به مطب مراجعه کرده و بعد از این که زنگ مطب را می‌زند اما کسی در را به روی او باز نکرد. در حالی که برق روشن بود، خاله‌ام با کلیدی که در اختیار داشت وارد مطب شده و با کشف جسد معصومه با من تماس گرفت. من سریعاً خودم را به مطب رساندم و با پلیس تماس گرفتم.

با تحقیق افسر پرونده از شرکت خدماتی که نظافتچی به مطب می‌فرستاد، مدیر شرکت مدعی شد در این روز از مطب دندانپزشکی تماسی با ما برقرار نشد و هیچ نظافتچی نیز در روز حادثه به این محل اعزام نشده است.

در ادامه بررسی‌ها معلوم شد یکی از نظافتچی‌های شرکت خدماتی مربوطه به نام سعید37 ساله چند بار به این مطب برای نظافت اعزام شده است.

با این اطلاعات، کارآگاهان شناسایی سعید را در دستور کار جدی خود قرار دادند. در این رابطه با شناسایی محل سکونت این فرد در یکی از مسافرخانه‌های محدوده میدان راه آهن مشخص شد وی چند روزی است که به این مسافرخانه مراجعه نکرده است و آدرس مشخصی هم ندارد.

در ساعت 8 دوم تیر متهم مورد نظر در یکی از مسافرخانه‌های اطراف میدان امام خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال سعید که فردی سابقه‌دار بوده، وی به ارتکاب قتل منشی مطب اعتراف کرد و گفت: من در سال جاری از طریق شرکت خدماتی برای کار نظافت چند بار به این مطب رفتم. بعد از مدتی از منشی خواستم تا برای این که کمیسیون و درصدی از حق الزحمه‌ام به شرکت خدماتی نپردازم، مستقیماً با من تماس بگیرد.

وی افزود: در این روز با تماس تلفنی منشی، حدود ساعت 9 صبح به مطب رفتم. برق طلاهای خانم منشی مرا وسوسه کرد. خواستم با سرقت از مطب و طلاهای وی از آنجا فرار کنم و به هیچ وجه قصد کشتن او را نداشتم. اما با تهدیدش، وی قصد ایجاد سر و صدا برای کمک داشت که با روسری‌اش او را حفه کردم و پس از سرقت طلاها، وجه نقد، عابر بانک و گوشی تلفن همراه، به سرعت از آنجا فرار کردم. با توجه به این که رمز عابر بانک روی کارت بود مبلغ 150 هزار تومان از حسابش برداشتم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی درباره سایر موارد در این پرونده کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها