اتفاق شیرین این هفته را کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه رقم زدند. آنها نوزادی را که در همان روزهای ابتدایی تولد از بیمارستان ربوده شده بود، بعد از حدود یک ماه پیدا کردند و به خانواده‌اش تحویل دادند. این حادثه روز 13 اردیبهشت رخ داد و ماموران باخبر شدند یک نوزاد پسر از بیمارستان ربوده شده است. ماموران وقتی تحقیقات را در این رابطه آغاز کردند، فهمیدند پیش از حادثه زن و مردی سوار بر یک پراید به آنجا مراجعه کرده و سوالات مشکوکی از نگهبان پرسیده بودند.
کد خبر: ۴۰۹۹۷۵

از آنجا که شماره پلاک این خودرو توسط نگهبان یادداشت شده بود، مالک آن در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی اما معلوم شد او فقط راننده آژانس است که روز حادثه زنی را به بیمارستان رسانده است.

راننده آژانس در بازجویی‌ها مشخصاتی را که از مسافرش به خاطر داشت، اعلام کرد و به این ترتیب ماموران گام به گام به متهم نزدیک شدند و در نهایت خانه او را یافتند.

ماموران وقتی وارد این خانه شدند زن و مرد جوانی را همراه یک نوزاد مشاهده کردند. زن جوان ابتدا ادعا کرد نوزاد فرزند خودش است، اما نمونه خون نوزاد با نمونه خون والدین واقعی‌اش و سوابق بیمارستانی کاملا مطابقت داشت.

به این ترتیب اصل ماجرا فاش شد و زن جوان به جرمش اقرار کرد. او درباره انگیزه‌اش از این اقدام گفت: «من بچه‌دار نمی‌شدم، برای همین اول بین فامیل شایع کردم باردار هستم، بعد به بیمارستان رفتم و با معرفی خودم به عنوان یکی از بستگان مادر نوزاد، پسرک را تحویل گرفتم و از بیمارستان فرار کردم.»

در نهایت بعد از روشن شدن ماجرا، نوزاد به خانواده‌اش تحویل داده شد و اتفاقی زیبا و شیرین رقم خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها