جوانی که با فریب دختران شهرستانی و بی‌هوش کردن آنها، اموالشان را سرقت و سپس آنها را در حاشیه شهر رها می‌کرد، از سوی ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش راننده خودروی عبوری حوالی پارک چیتگر با مشاهده پیکر نیمه‌جان دختری در این محل، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر داد که با حضور ماموران در محل و انتقال دختر جوان به بیمارستان، وی 2 روز بعد به هوش آمد و علیه یک متجاوز شکایت کرد.
کد خبر: ۴۰۹۸۰۵

با شکایت دختر جوان در شعبه 9 بازپرسی دادسرای جنایی، دستور قضایی در این ارتباط صادر و پرونده برای پیگیری و تحقیقات به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

دختر جوان در تحقیقات گفت: از یکی از شهرستان‌ها به تهران آمدم تا به خانه اقواممان بروم. پس از خروج از ترمینال، راننده یک خودروی پژو 206 سفید مقابلم توقف کرد و به تصور این‌که مسافرکشی می‌کند، سوار آن شدم. پس از طی مسافتی جوان راننده خود را صاحب یک شرکت تجاری معرفی و عنوان کرد قصد دارد یک منشی با حقوق بسیار بالا استخدام کند.

شاکی افزود: با ابراز تمایل من به استخدام در شرکت، او مرا به محل شرکت حوالی میدان صادقیه برد و در این محل به من آبمیوه تعارف کرد که پس از خوردن آن بی‌هوش شدم.در بیمارستان زمانی به هوش آمدم که متوجه شدم مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام و اموالم نیز به سرقت رفته و مرد متجاوز مرا در حاشیه پارک چیتگر رها کرده است.

در پی این شکایت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و هنگامی که تحقیق دراین زمینه ادامه داشت، چند شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس آگاهی ارسال شد که نشان می‌داد شاکیان این پرونده‌ها نیز زنان و دختران شهرستانی هستند که در دام متهم تحت تعقیب با خودروی پژوی سفید افتاده‌اند.

پیگیری ویژه

سرهنگ عباسعلی محمدیان،‌ رئیس ‌پلیس آگاهی تهران با تایید این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از تحقیق از شاکیان پرونده، یک تیم ویژه از ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی جستجوی گسترده خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند و با زیر نظر گرفتن اطراف ترمینال و محل‌هایی که قربانیان رها شده بودند، سرانجام به راننده یک خودروی پژوی سفید که حوالی ترمینال غرب تهران پرسه می‌زد، ظنین شده و او را که قصد سوار کردن یک دختر دیگر داشت، دستگیر کردند.

محمدیان افزود: با انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی، وی منکر ارتکاب جرم شد اما پس از دعوت از شاکیان پرونده آنها او را شناسایی کردند.

به این ترتیب، وی زبان به اعتراف گشود و گفت: با پرسه زدن در اطراف ترمینال و سوار کردن دختران جوان، خود را مدیر یک شرکت تجاری معرفی می‌کردم. آن‌گاه به بهانه ازدواج یا استخدام، آنها را به شرکت یکی از دوستانم که کلیدش در اختیارم بود، منتقل و با بی‌هوش کردن زنان و دختران، اموالشان را سرقت می‌کردم. در یک مورد نیز یکی از شاکیان را مورد آزار و اذیت قرار داده و با سرقت اموالش او را حوالی پارک چیتگر رها کردم.

رئیس ‌پلیس آگاهی تهران افزود: در پی این اعترافات و شناسایی 4 نفر از قربانیان، ماموران در بازرسی از محل شرکت با کشف مقادیری اموال مسروقه و آبمیوه مسموم، متهم را بار دیگر برای بررسی سوابق به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ محمدیان تصریح کرد: طبق فرضیه‌های پلیس، احتمالا تعداد قربانیان متهم، بیش از اعتراف اوست، لذا خانم‌هایی که از سوی راننده یک خودروی پژو 206 سفید اغفال و پس از مسموم شدن با آبمیوه، اموالشان سرقت شده است، می‌توانند برای شناسایی متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی در خیابان زنجان مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها