اعضای ‌شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته خود از عملکرد شهرداری تهران در ارائه آمار فروش تراکم انتقاد کردند، سخنگوی شورای شهر تهران در این باره گفت: شهرداری همیشه اعلام می‌کند همه چیز در این سازمان نظام‌مند است و اطلاعات مربوط به میزان فروش تراکم نیز در این سایت موجود است، در حالی که به نظر می‌رسد فروش تراکم جزو اطلاعات فوق‌سری شهرداری است. به گزارش مهر، دانشجو با انتقاد از عدم ارائه اطلاعات مورد نیاز شورا افزود: دوستان شهرداری همیشه اعلام می‌کنند همه چیز در شهرداری سیستماتیک است، کافی است شما به سایت ما مراجعه کنید و متوجه شوید چقدر تراکم فروخته‌اید اما انگار فروش تراکم جزو اطلاعات فوق‌سری شهرداری است و وقتی می‌پرسیم چقدر تراکم فروخته شده، اطلاعاتی در این زمینه نمی‌دهند.
کد خبر: ۴۰۹۷۹۸

وی تصریح کرد: بارها در خصوص میزان فروش تراکم تذکر رسمی داده شده اما پاسخی نگرفته‌ایم که این موضوع ایجاد شک می‌کند. وقتی درآمدها اعلام می‌شود و 80 درصد منابع تامین این درآمدها مشخص نمی‌شود، نباید در میزان درآمدهای اعلام شده شک کرد.

همچنین اعضای شورای شهر تهران در سراسر جلسه از اجرای برخی پروژه‌های عمرانی بدون نقشه در شهرداری‌های مناطق انتقاد کردند.

رسول خادم با اشاره به نمونه‌هایی از این موارد در شهرداری منطقه 4 گفت: عدم بررسی دقیق اولیه اجرای پروژه‌ها، رهاسازی برخی پروژه‌ها به دلیل جانمایی نامناسب و... از مشکلات عمده پروژه‌های عمرانی این منطقه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها