دستگیری سرکرده باند سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سرکرده باند سرقت مسلحانه از طلافروشی در مجیدیه شمالی تهران خبر داد. سرهنگ عباسعلی محمدیان در این باره گفت: اعضای این باند سه نفره روز 19 مرداد سال گذشته با سلاح کمری و کلاشینکف از یک طلافروشی در مجیدیه حدود 5 تا 6 کیلو طلا سرقت کرده بودند.
کد خبر: ۴۰۰۳۷۴

وی افزود: سارقان هنگام فرار وقتی با مقاومت مردم و ماموران مواجه شدند،‌ برای ایجاد رعب و وحشت به سمت مردم تیراندازی کردند که در این حادثه یک نفر شهید شد و 3 نفر مجروح شدند.

سرهنگ محمدیان گفت: یکی از سارقان با دخالت مردم و تلاش ماموران در محل سرقت دستگیر شد و 2 متهم دیگر با شلیک به سمت مردم و ماموران از محل متواری شدند.

وی افزود:‌ با تلاش ماموران، مخفیگاه متهم دیگر پرونده شناسایی و وی 2 روز بعد از سرقت دستگیر شد، اما سرکرده باند همچنان متواری بود.

رئیس‌ پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:‌ جستجو برای دستگیری متهم متواری پرونده ادامه داشت تا این‌که با شناسایی محل اختفای سرکرده باند، وی نیز شب گذشته دستگیر شد.

وی افزود:‌ از مخفیگاه سرکرده باند بیش از 2 کیلو طلای مسروقه و یک قبضه سلاح که در سرقت از طلافروشی به کار گرفته شده بود، کشف شد.

محمدیان تصریح کرد: سرکرده باند سوابق کیفری سنگینی در پرونده خود دارد و سال‌های قبل نیز در یکی از استان‌های غربی کشور با مقدار زیادی مواد مخدر دستگیر و به دو بار حبس ابد محکوم شده بود اما با قرار وثیقه به مرخصی رفته و به زندان برنمی‌گردد و متواری می‌شود.

وی افزود:‌ وی همچنین در یکی از شهرهای اطراف تهران با سلاح گرم مرتکب قتل شده و یک فقره سرقت مسلحانه نیز انجام داده بود.

رئیس‌پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:‌متهم در تحقیقات به سرقت مسلحانه از طلافروشی در مجیدیه و همچنین یکی از شهرهای حاشیه تهران اعتراف کرد. پرونده وی در حال تکمیل و ارسال به مراجع قضایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها