رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سرکرده باند سرقت مسلحانه از طلافروشی در مجیدیه شمالی تهران خبر داد. سرهنگ عباسعلی محمدیان در این باره گفت: اعضای این باند سه نفره روز 19 مرداد سال گذشته با سلاح کمری و کلاشینکف از یک طلافروشی در مجیدیه حدود 5 تا 6 کیلو طلا سرقت کرده بودند.
کد خبر: ۴۰۰۳۷۴

وی افزود: سارقان هنگام فرار وقتی با مقاومت مردم و ماموران مواجه شدند،‌ برای ایجاد رعب و وحشت به سمت مردم تیراندازی کردند که در این حادثه یک نفر شهید شد و 3 نفر مجروح شدند.

سرهنگ محمدیان گفت: یکی از سارقان با دخالت مردم و تلاش ماموران در محل سرقت دستگیر شد و 2 متهم دیگر با شلیک به سمت مردم و ماموران از محل متواری شدند.

وی افزود:‌ با تلاش ماموران، مخفیگاه متهم دیگر پرونده شناسایی و وی 2 روز بعد از سرقت دستگیر شد، اما سرکرده باند همچنان متواری بود.

رئیس‌ پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:‌ جستجو برای دستگیری متهم متواری پرونده ادامه داشت تا این‌که با شناسایی محل اختفای سرکرده باند، وی نیز شب گذشته دستگیر شد.

وی افزود:‌ از مخفیگاه سرکرده باند بیش از 2 کیلو طلای مسروقه و یک قبضه سلاح که در سرقت از طلافروشی به کار گرفته شده بود، کشف شد.

محمدیان تصریح کرد: سرکرده باند سوابق کیفری سنگینی در پرونده خود دارد و سال‌های قبل نیز در یکی از استان‌های غربی کشور با مقدار زیادی مواد مخدر دستگیر و به دو بار حبس ابد محکوم شده بود اما با قرار وثیقه به مرخصی رفته و به زندان برنمی‌گردد و متواری می‌شود.

وی افزود:‌ وی همچنین در یکی از شهرهای اطراف تهران با سلاح گرم مرتکب قتل شده و یک فقره سرقت مسلحانه نیز انجام داده بود.

رئیس‌پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:‌متهم در تحقیقات به سرقت مسلحانه از طلافروشی در مجیدیه و همچنین یکی از شهرهای حاشیه تهران اعتراف کرد. پرونده وی در حال تکمیل و ارسال به مراجع قضایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها