دو خواهر که با سرکرده‌گی متهم سابقه‌داری اقدام به اخاذی در شهرستان ساری می‌کردند ، دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۹۶۳۳۶

به گزارش ایسنا، سرهنگ عظیمی رییس پلیس آگاهی استان مازندران در توضیح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخصی با وی تماس گرفته و شماره تلفن و مشخصات کلیه اعضای خانواده وی را گرفته تا اطلاعات آنان را برای دریافت یارانه‌های ثبت کند.

عظیمی افزود: طبق گفته شاکیه پس از مدتی با برقراری تماس‌های مکرر به بهانه اینکه قصد ازدواج با وی را دارد تقاضای یک قطعه عکس می‌کند که پس از عملی شدن نیتش، درخواست طلاهای وی و خانواده‌ای را کرده و با تهدید اینکه در غیر اینصورت اطلاعات و عکس‌اش را در اختیار خانواده‌اش قرار می‌دهد که در پی آن مالباخته طلاهای خودش و همسر برادرش را در اختیار وی قرار می‌دهد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی فعالیت خود را آغاز کردند و با جمع‌آوری اطلاعات اولیه برای روشن شدن صحت و سقم موضوع اقدام کردند.

عظیمی افزود: کارآگاهان در یک قرار صوری دو متهمه به هویت «سحر – ج» و «سهیلا – ج» که از متهمان سابقه‌دار بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

وی گفت: در بازجویی‌ها متهمان اقرار کردند که با سردستگی شخصی به هویت «غلامرضا – د» که در زندان به سر می‌برد اقدام به اخاذی از مالباخته کرده‌اند در پی این اعترافات کارآگاهان متهم غلامرضا را که دارای سوابق متعدد کیفری بود با هماهنگی مقام قضایی از زندان به پلیس آگاهی انتقال دادند.

عظیمی خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتباط و جرمی با همدستی سحر و سهیلا شد اما در ادامه با مشاهده اسناد و مدارک علمی کارآگاهان چاره‌ای جز اعتراف نداشته و گفت که از زندان با راهنمایی همدستان خود اقدام به اخاذی می‌کردیم.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: با دریافت اعترافات و تکمیل شدن پرونده متهمان با قرار صادره به جرم اخاذی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها