استیل‌آذین کاندیدای شماره یک سقوط به لیگ دسته اول است و این مساله باعث شده مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان این تیم و البته چهره محبوب پرسپولیسی‌ها به علایق قلبی‌اش پشت کند و در آستانه این دیدار بگوید: همیشه پرسپولیس را دوست داشته‌ام، اما الان بازیکن استیل‌آذین هستم و با توجه به شرایطی که تیم‌مان دارد، باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا در این بازی پیروز شویم.
کد خبر: ۳۹۵۷۴۱

مهدی مهدوی‌کیا با بیان این‌که در ابتدای فصل هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد استیل‌آذین به این حال و روز بیفتد، گفت: ما برای ماندن در لیگ برتر باید 5 بازی باقیمانده‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. البته می‌دانیم بازی بسیار دشواری برابر پرسپولیس داریم، اما چون به غیر از برد راه دیگری پیش رو نداریم، باید تمام تلاش‌مان را بکنیم. البته وضعیت پرسپولیس پس از برد برابر ذوب‌آهن بسیار خوب است. آنها شرایط روحی بسیار خوبی پیدا کرده‌اند و این کار ما را دشوارتر می‌کند.

وی با اشاره به این‌که استیل‌آذین چیزی برای از دست دادن ندارد، افزود: باید هرآنچه داریم برای ماندن تیم بگذاریم چرا که غیر از چهار، پنج هفته اول در هفته‌های بعد روندی نزولی را پشت سر گذاشته‌ایم. با این حال امیدمان را از دست نمی‌دهیم و امیدواریم در لیگ بمانیم.

مهدوی‌کیا درباره شایعه بازگشتش به پرسپولیس در فصل بعد به ایسنا گفت: گمانه‌زنی زیاد است، اما من حواسم به 5 بازی باقیمانده در لیگ است. من به استیل‌آذین تعهد دارم و باید فقط به این تیم فکر کنم. دوست دارم استیل‌آذین در لیگ برتر بماند و آن موقع درباره آینده تصمیم می‌گیرم.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره حضور کارلوس کرش در راس تیم ملی یادآور شد: حضور یک مربی بزرگ تنها فاکتور برای موفقیت نیست. باید شرایطی به وجود بیاید تا یک مربی بزرگ بتواند به موفقیت برسد. در کنار کرش باید بستری فراهم کنیم تا او بتواند با فراغ بال کار کند. باید از تجربیات او استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها