زن معتاد که در پی توهم ناشی از مصرف شیشه، پول و طلاهای خانه پدری‌اش را سرقت کرده بود، قصد قتل اعضای خانواده‌اش را داشت.
کد خبر: ۳۹۴۸۷۵

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش مادر همراه دخترش با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، از دیگر دختر خانواده به اتهام سوءقصد به جانشان شکایت کرد. مادر خانواده به بازپرس شوکت گفت: دخترم با مردی معتاد آشنا شد و باوجود مخالفت‌های ما، با آن مرد ازدواج و ارتباطش را با ما قطع کرد. وی افزود: پس از چند ماه وقتی شنیدم دخترم معتاد شده است، او را به خانه‌ام آوردم.

شاکی یادآور شد: او یک ماه درکمپ ترک اعتیاد بستری شد و در پی اصرارهای ما، از شوهرش طلاق گرفت. او کم‌کم اعتیادش را ترک می‌کرد که در یکی از پارک‌ها با زنی آشنا شد. این آشنایی، آغازگر اعتیاد دوباره فرزندم شد.

فرار مداوم زن معتاد از خانه

شاکی اضافه کرد: چند باری دخترم را در خانه زندانی کردم تا شاید به دوستی با آن زن معتاد پایان دهد ولی بعد از چند روز دوباره از خانه فرار می‌کرد. وی افزود: دخترم به مصرف مواد مخدر (شیشه) روآورده بود و برای تامین هزینه اعتیادش، اموال خانه را می‌دزدید یا با تهدید چاقو، از ما پول زور می‌گرفت.

شاکی درباره سوءقصد به جانش از سوی دختر معتاد خود گفت: دخترم شب‌ها با ورود به خانه من و دختر دیگرم که در یک مجتمع ساکن بودیم، با تهدید چاقو از ما پول زور می‌گرفت. وی ادامه داد: شب گذشته نیز او پس از مصرف (شیشه) دچار توهم شده بود و قصد داشت من، دخترم و فرزند او را بکشد که همسایه‌ها با شنیدن فریاد و التماس‌هایمان، به کمک ما آمدند.

فرار زن معتاد با پول‌های دزدی

شاکی اضافه کرد: در همین موقع دختر معتادم پول و طلاهایمان را برداشت و با تهدید همسایه‌ها، متواری شد. در پی اظهارات این زن، دخترش نیز گفته‌های او را تایید کرد.

با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، ماموران باحضور در محل حادثه به تحقیق از همسایه ها پرداختند و مشخص شد زن معتاد بارها اعضای خانواده‌اش را تهدید به مرگ کرده و شب‌ حادثه نیز قصد سوءقصد دوباره به جان 3 عضو خانواده‌اش را داشته است.بنابر این گزارش، زن معتاد به اتهام سوءقصد به جان 3 عضو خانواده‌اش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها