معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی رییس جمهوری اسلامی ایران،با اشاره به نامگذاری سال 90 به عنوان سال «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کرد:جهاد اقتصادی افق روشنی و جهشی بزرگ را برای ایران رقم خواهد زد.
کد خبر: ۳۹۲۲۸۹
دکتر «لطف الله فروزنده» در گفت وگو با ایرنا افزود:ایران هم اکنون به عنوان الگوی ملت های آزادی خواه جهان مطرح است و گفتمان انقلاب اسلامی در سطح منطقه عمومیت پیدا کرده و مردم منطقه از انقلاب اسلامی ایران الگو برداری می کنند.

وی گفت:نظام استکباری، هم اکنون در برابر انقلاب اسلامی ایران به چالش افتاده چرا که مشی انقلاب اسلامی مورد توجه ملت های آزاده دنیا قرار گرفته و این امر باعث می شود که ایران اسلامی در همه زمینه ها الگوی بزرگ برای دیگران باشد.

فروزنده یادآور شد: نوع مبارزه انقلاب اسلامی ایران با استکباری جهانی اکنون به عنوان یک الگوی برای ملت ها در آمده و از این رو باید در ابعاد مختلف نیز الگوسازی شود.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی گفت:با توجه به اقدامات چند ساله اخیر در دولت احمدی نژاد و رشد و پوپایی اقتصادی کشور طی این سالها، امسال نیز سال شکوفایی اقتصاد در ابعاد مختلف خواهد بود.

به گفته وی، براساس اقدامات بزرگ دولت، ‌ایران اسلامی اکنون ظرفیت حرکت جهش گونه در بخش های مختلف اقتصادی را دارا می باشد.

فروزنده گفت:اجرای اصل 44قانون اساسی به عنوان یک مدل اقتصادی،جایگاه بخش خصوصی را تعیین کرده و در این زمینه ظرفیت و بستر لازم برای فعالیت بخش خصوصی فراهم است.

به گفته وی،توسعه علم و فناوری و تجاری سازی ایده های علمی و تحقیقاتی، توسعه نیروی انسانی کارآمد، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ،اجرای نظام بهره وری، استاندارد سازی رقابت از سوی دولت، افق روشنی را برای جهش و جهاد اقتصادی در ایران اسلامی فراهم کرده است.

وی گفت:در سال 90 که به نام سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری مزین شده است، وضعیت اقتصادی کشور با جهشی بزرگ متحول خواهد شد و ایران اسلامی در بخش اقتصاد الگوی برای کشورهای دیگر خواهد شد.

مقام معظم رهبری در پیام نوروزی شان سال 90 را به عنوان سال «جهاد اقتصادی» نامگذاری کرده اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها