ورود سیستم بارش زا به ایران

تهران از امشب بارانی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به اینکه سیستم بارش‌زا استان‌های غربی کشور را درگیر کرده است، بارش باران از امروز در تهران هم آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۸۹۷۲۸

پرویز رضازاده در گفت‌‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه از امروز سیستم بارش‌زا وارد کشور شده است، گفت: بارش باران هم‌اکنون در نواحی غربی کشور از خوزستان تا آذربایجان غربی و شرقی آغاز شده است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش دما، گفت: به دلیل افزایش دما تا روز پنجشنبه و جمعه بارش باران را خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: شدت بارش باران تا روز چهارشنبه در استان ‌های کرمانشاه، لرستان، آذربایجان مشاهده می‌شود همچنین برای پنجشنبه نیز حداکثر بارش برای استان ‌های چهارمحال بختیاری،کهگیلیویه و بویر احمد، شمال و غرب استان فارس و خوزستان را خواهیم داشت.

رضازاده افزود: با توجه به اینکه الگوی بارش همراه با افزایش دما است،‌ عمده بارش به صورت باران است اما در روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش دما پیش بینی می‌شود و در شهرهای سردسیر بارش برف را خواهیم داشت.

رضازاده اظهار داشت: برای تهران، البرز و قزوین بارش باران را خواهیم داشت که البته از امشب و فردا در تهران بارش‌ها آغاز می‌شود هرچند شدت آن در سطح معمولی است.

رضازاده گفت: دمای هوای تهران و سایر نقاط کشور نیز نسبت به روز جمعه گذشته در کشور افزایش یافته است.

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: در تهران دمای هوا نسبت به روز جمعه گذشته در شب‌ها 5 درجه افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها