طنزپیشگان عنوان برنامه‌ای است که آثار طنز کلاسیک و مدرن را دراین شبکه مورد بررسی قرا رمی‌دهد

شبکه 4 امسال زودتر به استقبال بهار می‌رود

برنامه‌های نوروزی شبکه 4 از 24 اسفند با پخش فیلم‌های سینمایی آغاز می‌شود. به گفته علی رحیمی، مدیر تامین برنامه این شبکه تا پایان عید علاوه بر پخش نمونه‌های جدیدی از برنامه‌های سینمایی، منتخبی از بهترین مستند‌های برنامه چهارسوی علم که تا به حال پخش نشده است، پخش خواهد شد. رحیمی از برگزاری و پخش یک مسابقه علمی در شبکه 4 طی ایام نوروز خبر داد و افزود: در این مسابقه منتخبی از برنامه‌های مستند پخش شده یا مستندهای جدید روی آنتن خواهد رفت و مخاطبان با پاسخ به سوالات علمی مطرح شده از متن برنامه در پایان هر برنامه می‌توانند از طریق ارسال پیامک در آن شرکت کنند که به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۸۹۶۹

وی خاطرنشان کرد: این مستند‌ها شامل برنامه چهارسوی علم نمی‌شود و پیشنهاد می‌کنیم مخاطبان برای رسیدن به پاسخ سوال، برنامه‌ها را ضبط کنند.

رحیمی درباره ایرانی یا خارجی بودن فیلم‌های سینمایی هم گفت: امسال توجه خاصی به سینمای ایران شده و قرار است در کنار برترین‌های جهان 25درصد فیلم‌های پخش شده ایرانی باشند.به گفته وی، شبکه 4 امسال هم ویژه برنامه سال تحویل خواهد داشت و این برنامه که به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت، از ساعت 21 آغاز می‌شود و به احتمال زیاد تا لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت.رحیمی افزود: روزانه در یک جدول پخش 60 دقیقه‌ای مجموعه طنزپیشگان را که به صورت تحلیلی آثار طنز کلاسیک یا مدرن از سینمای جهان را بررسی می‌کند، پخش می‌شود.

رحیمی همچنین از پخش دو سریال خارجی «فیکسر» و «معما» در ایام نوروز خبر داد و گفت: پخش ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه چهار تا پایان فروردین ادامه می‌یابد.

او درباره برنامه پرطرفدار سینما چهار گفت: سینما چهار سالهاست بدون وقفه پخش می‌شود. در سال‌های قبل، دوستان بسیار هنرمندی این مجموعه را تهیه و تولید کرده‌اند که همگی آنها دغدغه کیفیت را داشته‌اند، زیرا مخاطبان فرهیخته این شبکه، پخش هر فیلمی از این مجموعه را نمی‌پسندند. اما چندی است وظیفه تهیه و تولید آن به گروه تامین واگذار شده است و در این سری از سینما چهار، تحلیل فیلم از حالت گفت‌وگوی 2 نفره خارج و تحلیل‌ها به صورت نریشن پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها