3 برادر شرور که از اهالی یکی از محله‌های قزوین سلب آسایش کرده بودند، در درگیری تن به تن با ماموران دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۸۴۶۳۸

به گزارش «جام‌جم»، از چندی پیش شکایت‌های مردمی در ارتباط با شرارت 3 برادر در محله دباغان قزوین، نشان می‌داد این 3 مجرم سابقه‌دار، هر بار پس از آزادی از زندان با قدرت‌نمایی برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌کنند.

با اطلاع حجت‌الاسلام صادقی ، دادستان عمومی و انقلاب قزوین از اعمال مجرمانه 3 برادر شرور که به «برادران دالتون» معروف هستند، دستگیری این مجرمان خشن در دستور کار معاونت اطلاعات و عملیات فرماندهی انتظامی قزوین قرار گرفت. با بررسی و تحقیقات نامحسوس مشخص شد، برادران دالتون در چندین مرحله به اتهام خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی، مزاحمت برای نوامیس مردم، عربده‌کشی و شرارت دستگیر و پس از مدتی با ابراز ندامت از زندان آزاد شده و اعمال مجرمانه خود را شدیدتر از قبل از سر گرفته‌اند.

درگیری تن به تن

با جمع‌بندی اطلاعات و هماهنگی قضایی با قاضی مختاری معاون دادستان قزوین، تیم‌های عملیات ماموران انتظامی در درگیری تن به تن با 3 برادر شرور، آنها را دستگیر و چند قبضه قمه و قداره از متهمان کشف و ضبط کردند.

حجت‌الاسلام صادقی، دادستان قزوین با اشاره به‌برخورد قاطع قضایی با افراد شرور به «جام‌جم» گفت: ‌طبق تاکیدات ریاست قوه قضاییه، برخورد با کسانی که با قداره‌بندی از مردم سلب آسایش می‌کنند، به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و افراد شرور بدانند کوچک‌ترین حرکت و رفتار آنها تحت کنترل قرار دارد و بدون اغماض با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان قزوین تصریح کرد: دستگیری 3 برادر شرور موجب خوشحالی اهالی محله دباغان شده‌ است و در حال حاضر یک تیم ویژه تحقیق از آنها را آغاز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امیدواریم مجازات تعیین‌شده برای این اوباش، درس عبرتی برای مجرمانی باشد که به خود اجازه تعدی به حقوق دیگران را می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها