مادربزرگ برای به دام انداختن سارق خانه‌اش با نصب دوربین مداربسته در منزل ، او را به دام انداخت.
کد خبر: ۳۸۳۸۷۲

به گزارش جام‌جم ، هفته گذشته زنی سالخورده وقتی پس از چند روز سفر، به خانه‌اش در شمال تهران بازگشت، متوجه شد در غیاب وی سکه‌های طلایی که در صندوقچه قدیمی گذاشته بود، سرقت شده است.

زن صاحبخانه با حضور در مرکز پلیس، ماجرای سرقت را خبر داد و تحقیقات ماموران در این ارتباط آغاز شد.

روز بعد با آمدن زن خدمتکار به خانه‌اش، ماجرا را برایش تعریف کرد که او مدعی شد وقتی برای نظافت به خانه پیرزن می‌آمده، غریبه‌ای را ندیده است.

زن صاحبخانه از همسایه‌ها نیز پرسید آیا سارق خانه‌اش را دیده‌اند یا نه که آنها گفتند در این چند روز فقط زن خدمتکار به خانه وی رفت و آمد داشته است. زن صاحبخانه با اطلاعاتی که به دست آورد، به زن خدمتکار ظنین شد.

خدمتکار، طلاها را غیب می‌کرد

بنابراین، روز بعد پس از آمدن خدمتکار به خانه‌اش، یک حلقه انگشتر و 3 سکه طلا را روی میز اتاق قرار داد و از خانه بیرون رفت. پس از بازگشت متوجه شد خدمتکار رفته و طلاها را با خود برده است. او نیز دوربین مداربسته در خانه‌اش نصب کرد تا دست زن خدمتکار را رو کند.

بعد از نصب دوربین مداربسته، با زن خدمتکار تماس گرفت و از او خواست چند روز در غیاب وی به خانه‌اش سرکشی کند. زن صاحبخانه وقتی از سفر بازگشت، فیلم دوربین مداربسته را بازبینی کرد و پی برد در غیابش زن خدمتکار طلا، پول، مجسمه‌های گران‌قیمت، سکه‌های طلا و تابلوفرش‌های نفیس را سرقت کرده است.

صاحبخانه ماجرای سرقت‌های سریالی زن خدمتکار را به پلیس خبر داد و به این ترتیب زن سارق دستگیر شد.

زن خدمتکار در بازجویی اعتراف کرد علاوه بر سرقت‌های سریالی از خانه زن سالخورده، به همین شیوه اموال خانه چند زوج سالخورده را نیز سرقت کرده است.

بنابر این گزارش، زن متهم به سرقت با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها