با کشف جسد یک نوجوان 13 ساله در چاهی واقع در نزدیکی محل کمپ غیرمجاز باند وحشت در شمال غرب تهران، ابعاد جدیدی از این پرونده فاش شد. ماموران در قالب چندین گروه عملیاتی با حضور در این محل، در جستجوی افرادی هستند که از سوی اعضای این باند ربوده شده و هنوز اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.
کد خبر: ۳۸۰۹۹۹

به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش ماموران کلانتری 134 شهرک قدس تهران طی هماهنگی قضایی با بازپرس طوفانی رئیس شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 تهران، 2 کمپ غیرمجاز را که در محله فرحزاد تهران راه‌اندازی شده بود، پلمب و ده‌ها نفر را در این رابطه دستگیر کردند. 50 گروگان نیز که در این 2 محل زندانی بودند، آزاد شدند.

متهمان و گروگان‌ها برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شدند. ماموران در تحقیق از گروگان‌ها متوجه شدند آنها در دام ماموران قلابی گرفتار و با انتقال به کمپ‌های غیرمجاز شکنجه شده‌اند.

با ثبت اظهارات شاکیان، متهمان نیز بازجویی شدند و معلوم شد آنها در هر دو کمپ غیرمجاز با یکدیگر همکاری داشته و پس از ربودن و شکنجه افراد، از خانواده‌هایشان اخاذی کرده‌اند.

فرار 3 تبهکار

با به دست آمدن این اطلاعات، 3 متهم فراری باند وحشت تحت تعقیب قرار گرفتند تا این‌که زنی اوایل هفته‌جاری با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران از متهمان بازداشت شده به خاطر ربودن برادر جوانش و ناپدید شدن وی شکایت کرد.

در تحقیق از این زن معلوم شد اعضای باند وحشت، برادر معتادش را ربوده و با انتقال به کمپی در فرحزاد، شکنجه داده و برای آزادی‌اش پول طلب کرده‌اند ولی او هنوز آزاد نشده است. این زن یادآور شد که از طریق روزنامه جام‌جم، متوجه جرایم شیطانی اعضای باند وحشت شده است.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، پاتوق متهمان فراری در یکی از محله‌های تهران شناسایی شد، اما خبری از متهمان نبود و در این محل 2 زن و 2 مرد زندگی می‌کردند که با هماهنگی قضایی روانه زندان شدند. در بازرسی از این خانه نیز یک قبضه سلاح (کلت) کشف شد.

جستجوهای پلیسی ادامه یافت تا این‌که روز دوشنبه مردی با حضور در دادسرا بیان کرد، پس از مطالعه خبر باند وحشت در روزنامه، می‌خواهم راز جنایت آنها را فاش کنم.این مرد به بازپرس طوفانی گفت:‌ چند ماه پیش هنگام رفتن به خانه‌ام در محله فرحزاد تهران چند مرد غریبه را دیدم که یک گونی را داخل چاهی انداختند. بعد از فرار آنها، به محل چاه که در باغ متروکه‌ای بود، نزدیک شده و آثار لکه‌های خون را مشاهده کردم. تاکنون از ترسم، در این رابطه سکوت کرده بودم.

با ثبت اظهارات این مرد، بازپرس پرونده با گزارش موضوع به قاضی محمدی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 2 تهران، همراه ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض و 134 شهرک قدس تهران برای بررسی موضوع همراه تنها شاهد حادثه به محل رها شدن جسد اعزام شدند.

ماموران با حضور در آن محل مشاهده کردند زنان و مردان معتادی در آن باغ متروکه خوابیده‌اند. بنابر این همگی آنها با هماهنگی قضایی بازداشت و به مرکز پلیس منتقل شدند.

کشف جسد نوجوان در چاه

در ادامه تجسس‌های پلیسی، ماموران روز گذشته موفق شدند جسد متلاشی‌شده یک نوجوان 13 ساله را از عمق چاه بیرون بیاورند. جسد برای مشخص شدن هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.با کشف این جسد، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور قضایی بازپرس طوفانی رئیس شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 تهران، ماموران به جستجوهای خود در آن باغ متروکه ادامه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها