پرسپولیس، ششمین تیم یک چهارم نهایی جام حذفی

پرسپولیس با کسب برتری 2 بر یک مقابل داماش گیلان به عنوان ششمین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شناخته شد. در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، عصر دیروز در رشت پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک از سد داماش گیلان گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. آدروویچ ( 12) برای داماش گلزنی کرد و سپهر حیدری( 33) کار را به تساوی کشاند، این نتیجه تا پایان 90 دقیقه پابرجا ماند اما پرسپولیس در دقیقه 102 توسط سعید حلافی به گل برتری دست یافت.
کد خبر: ۳۶۸۸۷۰

دایی: مردم قرص‌هایشان را به موقع بخورند

علی دایی پس از این پیروزی ضمن اشاره به ممنوع‌المصاحبه بودنش با طعنه گفت: فکر می‌کنم که می‌توانم از این تریبون این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. هنوز سرماخوردگی‌ام به طور کامل رفع نشده و در حال استفاده از قرص‌های تجویز شده به وسیله پزشک هستم تا سرماخوردگی‌ام بهتر شود، چرا که اگر سرحال‌تر باشم راحت‌تر می‌توانم تیمم را تمرین دهم. به مردم هم توصیه می‌کنم که طبق توصیه پزشکان قرص‌هایشان را به موقع مصرف کنند تا همیشه از بدنی سالم برخوردار باشند. سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت آب و هوایی رشت هم گفت: امروز آب و هوا بسیار خوب و مطبوع بود و شاهد یک هوای دلپذیر در ورزشگاه رشت بودیم.

در دیگر دیدار دیروز شهرآورد پرگل تبریز را تراکتورسازی با نتیجه 5 بر 2 از شهرداری برد. علی‌علیزاده، جاسم کرار، داوود دانش‌دوست (2 گل) و محمد ابراهیمی برای تراکتورسازی و سعید دقیقی( پنالتی) و وریا غفوری برای شهرداری گلزنی کردند.

بدین ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها پرسپولیس در تهران با برنده دیدار سپاهان و راه‌آهن، تراکتورسازی در تبریز با ملوان، فولاد با استیل‌آذین (قرعه‌کشی برای تعیین میزبان) و در صورتی که ذوب‌آهن در دو دیدار پیش روی خود شهرداری یاسوج و کاوه تهران را شکست دهد در مرحله یک چهارم نهایی در اصفهان پذیرای استقلال تهران خواهد بود. اما ذوب‌آهن دیروز در دیدار معوقه هفته پانزدهم لیگ برتر در اهواز برابر فولاد با نتیجه مساوی 2 بر 2 متوقف و در نهایت 29 امتیازی شد تا فرصت فاصله گرفتن از پرسپولیس و استقلال 27 امتیازی را از دست داده و صدر جدول لیگ برتر کماکان پرهیجان باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها