5 عضو باندی که با سرقت گوسفند از دامداری‌های شهریار و حومه، گوشت آنها را در قصابی‌ها می‌فروختند، دستگیر شدند. به گزارش «جام‌جم»، اوایل مهر امسال صاحب یک دامداری با حضور در پلیس آگاهی شهریار از سرقت 4 راس گوسفند از دامداری‌اش خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۲۵۵

با شکایت مالباخته و شروع تحقیقات مشخص شد شب حادثه 5 نفر وارد دامداری شاکی شده و پس از حمله به نگهبان او را بی‌هوش و با بستن دست و پای مرد نگهبان، پول‌هایش را همراه 4 راس گوسفند سرقت کرده‌اند.

شکایت‌های مشابه از دزدان مرموز

با به دست آمدن این اطلاعات، چهره‌نگاری رایانه‌ای از سارقان صورت گرفت و جستجو برای یافتن آنها ادامه داشت تا این که افراد دیگری با حضور در اداره مبارزه با سرقت آگاهی شهریار شکایت‌های مشابهی ارائه کردند. با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار تحقیقات ادامه یافت تا عاقبت شامگاه دوشنبه ماموران آگاهی شهریار در حال گشتزنی در حومه شهر افرادی را مشاهده کردند که وارد یک دامداری متروکه شده و ساعاتی بعد از آن محل خارج شدند.

کشف کشتارگاه غیرقانونی

ماموران که به اوضاع مشکوک شده بودند، آن محل را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند در دامداری متروکه یک کشتارگاه غیرقانونی راه‌اندازی شده و 2 مرد قصاب در این محل فعالیت می‌کنند.

ماموران پس از گزارش موضوع به بازپرس اسدی، با هماهنگی قضایی وارد دامداری متروکه شده و مشاهده کردند 2 مرد چند راس گوسفند و گوساله را ذبح کرده‌اند. با دستگیری 2 مرد قصاب و انتقال آنها به پلیس‌‌آگاهی، متهمان به سرقت از 10 دامداری در شهریار و حومه اعتراف‌کردند.

اعتراف 2 برادر به سرقت‌ها

یکی از متهمان در تشریح ماجرای سرقت احشام به پلیس گفت: از چند ماه پیش از برادرم خواستم تا در زمینه سرقت احشام و فروش گوشت آنها، مرا کمک کند تا یکشبه پولدار شویم که پذیرفت و برای اجرای نقشه‌هایمان 3 مرد افغان را هم استخدام کردیم.

وی ادامه داد: ابتدا محل دامداری‌های شهریار و حومه را شناسایی و نیمه شب با ورود به این محل‌ها، نگهبان‌ها را با چوبدستی کتک می‌زدیم و آنها را بی‌هوش می‌کردیم و سپس گوسفندان را سرقت می‌کردیم. متهم ادامه داد: پس از انتقال گوسفندان به یک دامداری متروکه، آنها را ذبح و گوشتشان را در قصابی خودم و برادرم می‌فروختیم. با اعتراف این مرد، برادرش نیز به همکاری با وی اعتراف کرد.

دستگیری 3 دزد افغان

در پی اعتراف متهمان، جست‌وجو برای دستگیری 3مرد افغان که با آنها همکاری داشتند، ادامه یافت تا این که ماموران مخفیگاه آنها را در یکی از محله‌های جنوبی شهریار شناسایی و آنها را دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با 2 مرد قصاب به همکاری با آنها اعتراف کردند. بنابر این گزارش، اعضای این گروه باقرار قانونی روانه زندان شدند.

تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها