‌شخصیت‌های مثبت این ‌هفته ما زن و شوهری هستند که اخیرا برای جدایی به دادگاه خانواده رفتند، اما در لحظه آخر توانستند با هم به توافق برسند و به زندگی مشترک برگردند. آن دو به خاطر این‌که از بهانه ساده‌شان برای طلاق صرف‌نظر کردند و بر ارزش‌های خانواده و زندگی مشترک ارج گذاشتند در این ستون جای گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۶۰۰۴۰

براساس این گزارش مرد 30 ساله اى همراه همسر 26 ساله‌اش به دادگاه خانواده تهران رفت و بر طلاق اصرار کرد. او به قاضی دادگاه گفت: من کارمند ارشد یک شرکت معتبر هستم. 2 سال قبل پس از پایان تحصیلاتم تصمیم به ازدواج گرفتم تا این‌که یک روز با دختر جوانى که براى انجام کارى به محل کارم آمده بود، آشنا شدم. او را دخترى نجیب و مناسب براى زندگى آینده‌ام دیدم. بعد از ‌چند جلسه ملاقات، علاقه‌ام به آن دختر که بعدا فهمیدم اسمش نیره است بیشتر شد. او هم به من ابراز علاقه کرد و سرانجام ازدواج کردیم. در حالی که فکر می‌کردم مردی خوشبخت هستم و زندگی مشترک خوبی در انتظارم است. از همان روزهاى اول پس از ازدواج با مشکل مواجه شدم و فهمیدم همسرم به اینترنت معتاد است و به بهانه جستجوى مطالب علمى هر روز ساعت‌ها پاى اینترنت مى‌نشیند. وقتى هم به خانه برمى‌گردم، باید کارهایی مثل نظافت و پخت‌وپز را انجام بدهم. من چند بار از نیره خواهش کردم کمی از وقتش را هم به انجام کارهای خانه اختصاص بدهد و وبگردی‌هایش را کمتر کند اما فایده‌اى نداشت تا این که کار ما به جر و بحث کشید. از آن به بعد من دیگر روز خوش ندارم و هر روز وقتمان به مشاجره می‌گذرد برای همین تصمیم گرفتم از نیره جدا شوم تا دوباره به آرامش برسم.

نیره که در جلسه دادگاه حاضر بود، وقتی حرف‌های شوهرش را شنید گفت: شوهرم همیشه خسته به خانه برمى‌گردد و حوصله حرف زدن با مرا ندارد، من هم براى سرگرم کردن خودم به اینترنت پناه بردم، وگرنه ما مشکل دیگرى نداریم.

در ادامه این جلسه والدین دو طرف سعی کردند فرزندانشان را از طلاق منصرف کنند. قاضی دادگاه هم به نصیحت آن دو پرداخت و بالاخره نیره قول داد کمتر وقتش را صرف اینترنت کند و مرد جوان نیز متعهد شد به خواسته‌های همسرش توجه بیشتری داشته باشد. به این ترتیب از یک طلاق جلوگیری و مراسم آشتی‌کنان در دادگاه خانواده برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها