مرد جوان ، خواستگار سمج خواهرش را در یک درگیری خیابانی با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.
کد خبر: ۳۴۰۵۰۹

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شازند اراک تماس گرفت و ماموران را در جریان درگیری خیابانی میان 4 مرد جوان قرار داد.

ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و متوجه شدند در این درگیری مردی 24 ساله به نام نادر با ضربه‌های چاقو زخمی شده و در خیابان افتاده است.

مرد زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت ولی بر اثر شدت خونریزی فوت کرد.

با مرگ مرد جوان، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

ماموران، خانواده مقتول را شناسایی و به مرکز پلیس احضار کردند و به تحقیق از آنها پرداختند.

ردپای یک آشنا در قتل

در تحقیق از اعضای این خانواده، معلوم شد پسرخانواده ـ مقتول ـ از مدتی پیش به دختری علاقه‌مند شده و چند بار به خواستگاری او رفته، ولی هر بار با مخالفت خانواده دختر جوان روبه‌رو شده است و در آخرین ملاقات با خانواده دختر جوان از سوی برادران وی به مرگ تهدید شده است. با مشخص شدن این موضوع، ماموران به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند.

با اطلاعاتی که از شاهدان حادثه به دست آمد، مشخص شد عامل جنایت، برادر دختر مورد علاقه مقتول بوده است.

بنابراین، وی تحت تعقیب قرار گرفت تا عاقبت چند روز قبل در یکی از بوستان‌های شهر دستگیر شد و در بازجویی‌های پلیسی به قتل جوان خواستگار اعتراف کرد.

اعتراف به قتل خواستگار

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: نادر (مقتول)‌ خواستگار خواهرم بود. به خاطر اختلاف‌های خانوادگی که با هم داشتیم، اعضای خانواده راضی به این وصلت نبودند. هربار که مرد جوان به خواستگاری خواهرم می‌آمد، به او پاسخ منفی می‌دادیم، ولی او سماجت می‌کرد و حاضر به فراموش کردن خواهرم نبود.

متهم افزود: جوان خواستگار همچنان برای خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌کرد تا این که او را تهدید کردم تا شاید خواهرم را فراموش کند، ولی فایده‌ای نداشت. این دشمنی ادامه یافت تا این که روز حادثه با دیدن جوان خواستگار، راهش را سد کردم و همراه دوستانم به او حمله‌ور شده و کتکش زدیم. وقتی درگیری‌مان بالا گرفت، عصبانی شدم و او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساندم.

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی درباره این پرونده به خبرنگار ما گفت: با ثبت اظهارات متهم، 3 همدست وی هم شناسایی و با احضار به مرکز پلیس بازجویی شدند و گفته‌های عامل جنایت را تایید کردند.

برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها