یک شهروند از تهران: قرار است حقوق متوسط بازنشستگان سایر ارگان‌ها بجز بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به 650 هزار تومان برسد و پرداخت آن تا پایان خرداد ماه نیز اعمال شود، ولی متاسفانه هنوز هیچ تصمیمی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اتخاذ نشده است و همچنان این قشر زحمتکش و مستضعف در حال دست و پنجه نرم کردن با معضل گرانی هستند.
کد خبر: ۳۳۴۶۵۱

یک هموطن از تالش: دانشگاه علوم پزشکی گیلان فقط به مشکلات کارمندان پیمانی و رسمی رسیدگی می‌کند، در حالی که 60 درصد نیروهای این سازمان قراردادی و شرکتی هستند، ولی با این حال هیچ توجهی به آنها نمی‌شود.

چنگیز آل‌زیار از تهران: اخیرا کپسول‌های گاز مایع 5‌/‌2 برابر قیمت مصوب دولت عرضه می‌شود، از مسوولان درخواست رسیدگی دارم.

آشتیانی از تهران: با گذشت 3 ماه از سال جدید هنوز کوپن قند و شکر اعلام نشده است، علت چیست؟

هموطنی از نهاوند: برای اخذ وام 5‌/‌7 میلیونی مسکن روستایی بعد از یک سال انتظار، مبلغ زیادی را جهت انجام امور اداری مربوطه هزینه کردم تا بتوانم وام بگیرم، سوالم از بانک مرکزی این است که چرا من و امثال من باید برای اخذ چنین وامی این قدر متحمل مشکلات شوند؟

یک کارمند از تهران: با توجه به هزینه‌های سنگین زندگی و درآمد پایین قشر کارمند معوقات بازنشستگی معلمان پرداخت نشده است.

هموطنی از قائم شهر: از قوه قضاییه درخواست دارم تا جلسات عمومی را طبق دوره‌های گذشته برقرار کند، همچنین در حال حاضر دیگر ارسال پرونده به دیوان عالی کشور لغو شده است در حالی که یکی از کارهای مهم دیوان عالی کشور رسیدگی به تخلفات سهوی یا عمدی دادگاه‌های تجدید نظر استان است، از مسوولان ذی‌صلاح درخواست رسیدگی دارم.

حسنی از تهران: مسوولان پارکینگ طبقاتی منطقه 17 (بازار مبل) ماهانه 70 هزار تومان از هر خودرو جهت پارک دریافت می‌کنند در حالی که هیچ‌گونه نظارتی جهت خروج خودروها از پارکینگ صورت نمی‌گیرد.

عزیزی از رجایی‌شهر: پیاده‌روهای بلوار امام رجایی شهر در تصرف تعمیرگاه‌ها و صافکاری‌هاست و همچنین آلودگی صوتی این صنف باعث شده است آسایش از اهالی این منطقه سلب شود.

کاظمی از قزوین: مسوولان در بهمن ماه سال 88 اعلام کردند که معوقه‌های قبل از سال 79 بازنشستگان کشوری تا پایان اسفند 88 پرداخت خواهد شد ولی تاکنون خبری از این معوقات نشده است.

باباخانی: از وزارت بهداشت درخواست دارم تا در فصل گرم سال، از بازدید بموقع استخر‌های شنا غافل نشوند تا بدین گونه از شیوع بیماری‌های پوستی جلوگیری به عمل آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها