هشدار 241 نماینده به آمریکا و اروپا

اقدامات شریرانه تصمیمات جدی مجلس را درپی دارد

241 نماینده به آمریکا و اروپا اعلام کردند که چنانچه اقدامات شریرانه علیه کشور ایران اعمال نمایند با تصمیمات جدی مجلس مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، 241 نماینده در بیانیه ای با اشاره به قطعنامه ظالمانه اخیر و توطئه های آمریکا و انگلیس تاکید کردند: در حالی که جمهوری اسلامی ایران با یک رویکرد عاقلانه بیانیه تهران را در کنار دو کشور برزیل و ترکیه به عنوان یک اقدام اعتماد ساز امضا کرد ، ایالات متحده آمریکا و انگلیس با یک رویکرد موذیانه تخریبی و دغلکارانه یک بار دیگر در مسیر حل و فصل عادلانه مبتنی بر مذاکرات هدفمند تخریب کردند.

در این بیانیه تصریح شده است؛این حرکت مزورانه ناشیانه و شتابان آمریکا و انگلیس علاوه بر آبروریزی منتج به نفرت بیشتر از این دو کشور ، موجب بی حیثیتی افزونتر سازمان ملل متحد نیز شده است، تا جایی که می توان صدور این قطعنامه جدید را به مصابه به مسلخ بردن ساختار قدرت بین المللی و به محاکمه کشاندن سازمان ملل متحد و گواه روشنی بر ناکارآمدی آن دانست.

نمایندگان مجلس با بیان اینکه این قطعنامه از نظر ملت ایران مطرود و فاقد هرگونه وجاهتی است افزودند: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت می خواهیم برنامه هسته ای صلح آمیز خود را در همه ابعاد و زمینه ها با جدیت تمام سرعت و برای تامین سوخت راکتور تهران غنی سازی 20 درصدی را استمرار بخشیده و صفحه های سوخت را برای این راکتور تهیه نماید.

241 نماینده تاکید کردند:همچنین به ایالات متحده آمریکا و انگلیس و برخی دیگر از قدرت های بزرگ اخطار جدی می دهیم که پای خود را از گلیم بی آبرویی خویش دراز ننمایند و اگر بر این تصور باطلند که از صدور قطعنامه می توانند به نوعی به عنوان اهرم فشار در مذاکرات و یا با این حرکت زشت و بی پایه خویش در اراده ملت ایران در پیگیری حقوق هسته ای صلح آمیز خود خللی وارد نمایند باید بدانند که ملت نستوه ما پای این ارزش ملی بزرگ خود تمام قامت ایستاده است و بی شک هیچ کس حق ندارد از حقوق ملی صرفنظر کند و مجلس شورای اسلامی بدقت حرکت در این مسیر مهم و تعیین کننده را رصد می نماید و آمادگی کامل دارد که بودجه و امکانات بیشتر جهت برداشتن گامهای بلندتر را تامین نماید.

همچنین از دولت به جد می خواهیم که چنانچه هر کشوری به روش خصمانه بازرسی و یا توقیف کشتی های ایرانی و یا محموله های باری کشورمان روی آورد با عمل مقابله به مثل به شکل جدی مواجه شود.
 
در پایان بیانیه آمده است؛بی تردید مجلس شورای اسلامی با رصد کامل رفتار کنگره و مجلس سنای آمریکا و همچنین اتحادیه اروپا اعلام می کند چنانچه اقدامات شریرانه ای علیه کشورمان اعمال نمایند با تصمیمات جدی مواجه خواهند بود. 

این بیانیه که به امضای 241 نماینده رسیده بود در پایان جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها