انجام محاسبات پیچیده ریاضی توسط ماشین حساب‌های معمولی امکان‌پذیر نیست. اگر دانشجو هستید و برای انجام محاسبات پیچیده خود به یک ماشین حساب مهندسی نیازمندید، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای صرف هزینه برای خرید یک ماشین‌حساب یا دستگاهی مانند آن، نرم‌افزار Scabery Expression Calculator را روی رایانه خود نصب کنید.
کد خبر: ۳۱۶۲۲۶

این نرم‌افزار یک ماشین حساب بسیار حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که علاوه بر روش کار بسیار ساده‌تر و سریع‌تر امکانات بیشتری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ذخیره محاسبات صورت گرفته و فراخوانی آن‌ها در مواقع نیاز، امکان ذخیره تعداد بی‌شمار متغیر، امکان تغییر در ظاهر نرم‌افزار، تبدیل انواع واحدها به یک‌دیگر و... برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

این نرم‌افزار همزمان با سیستم‌عامل به‌طور خودکار اجرا می‌شود و هر زمان به آن نیاز داشته باشید می‌توانید از کنار ساعت ویندوز دوبار روی آیکون آن کلیک کنید تا برنامه باز شود، همچنین می‌توانید از هر برنامه و در هرجایی از ویندوز با فشردن کلیدهای ترکیبی Alt+Ctrl+Enter نیز به محیط نرم‌افزار دست یابید. برای دانلود نسخه 30 روزه این نرم‌افزار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.scabery.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها