گروه حوادث: سقوط یک مرد از طبقه سوم یک ساختمان در جنوب شرق تهران موجب بازداشت 2 زن و یک مرد دیگر به اتهام رابطه پنهانی شد. محمد شهریاری، بازپرس ویژه قتل تهران درباره این حادثه به «جام‌جم»‌ گفت: بامداد جمعه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و گفت که پس از بازگشت از ماموریت اداری خود، همسرش حاضر به گشودن در محل سکونتش نیست.
کد خبر: ۳۱۱۳۵۲

به دنبال این تماس‌، ماموران کلانتری 114 غیاثی با عزیمت به محل متوجه شدند چند نفر درون آپارتمان محل سکونت مرد شاکی حضور دارند، اما حاضر به گشودن در نیستند.

بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی افزود: در حالی که اقدامات برای باز کردن در آغاز شده بود، ماموران متوجه شدند فردی که داخل آپارتمان بوده با استفاده از طناب قصد فرار از پنجره این خانه را داشته و به دلیل پاره شدن طناب به پارکینگ سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

در پی این ماجرا موضوع به دادسرای جنایی گزارش شد و پس از عزیمت به محل و گشوده شدن در، زن صاحبخانه همراه یک زن و یک مرد دیگر درون این خانه بازداشت و برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی منتقل شدند.

در بررسی و تحقیق مشخص شد 2 زن متهم در غیاب همسران خود با 2 مرد غریبه ارتباط پنهانی برقرار کرده و هنگامی که در خانه حضور داشته‌اند، مرد صاحبخانه بدون اطلاع قبلی به محل سکونت خود بازگشته است.

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: پس از تحقیق از 2 زن متهم و مرد غریبه دستور بازداشت قانونی آنها صادر و جسد مرد غریبه دیگر نیز به پزشکی قانونی منتقل شد. شهریاری تصریح کرد: تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها