فارس: شاهرخ‌خان که نامش در فهرست 500 مسلمان تاثیرگذار جهان منتشر شده، گفت: به مسلمان بودنم افتخار می‌کنم.دانشگاه آمریکایی جورج تاون در تحقیق جدید خود 500 مسلمان را از بین چهره‌های مختلف سیاسی، هنری، ورزشی و اجتماعی به عنوان بانفوذترین مسلمانان جهان انتخاب و معرفی کرده است.نام شاهرخ‌خان در کنار نام دکتر عبدل کلام، رئیس‌جمهور پیشین هند و آ آر رحمان، آهنگساز هندی قرار دارد. رحمان اوایل سال‌جاری 2 اسکار بهترین ترانه و موسیقی متن را برای درام اجتماعی «میلیونر زاغه‌نشین» گرفت.در هند شاهرخ‌خان به عنوان یک مسلمان هندی موفق، معرفی شده است. تحلیلگران سینمایی و سیاسی می‌گویند، وی اقدامات زیادی برای وحدت و دوستی مسلمانان و هندوها انجام داده است.
کد خبر: ۳۰۲۹۸۸

وال کیلمر با تفنگ می‌آید

ایسنا: وال کیلمر، بازیگر هالیوودی با «50 سنت» بازیگر و خواننده پاپ در پروژه سینمایی «تفنگ» با یکدیگر همبازی می‌شوند.این فیلم که براساس یک داستان اورجینال ساخته خواهد شد، بزودی در گراندرا پیدز مقابل دوربین می‌رود.بنا بر اعلام رویترز، جسی تررو، خالق آثاری چون «ارواح دشت»، کارگردانی پروژه سینمایی تفنگ را به‌عهده خواهد داشت.چارلز مالیک از دیگر بازیگران اصلی درام تفنگ خواهد بود.

کیانو ریوز در نقش یک سامورایی

فارس: «رابین 47» فیلم جدید کیانو ریوز، کارگردان خود را پیدا کرد. با پیدا شدن کارگردان فیلم، کلید فیلمبرداری آن بزودی زده می‌شود.این درام تاریخی دوره‌ای را کارل اریک رینش، کارگردانی می‌کند که برای اولین بار پشت دوربین سینما قرار می‌گیرد.قصه رابین 47، براساس یک ماجرای واقعی و معروف تاریخی است و داستان گروهی از سامورایی‌های ورزیده را به تصویر می‌کشد که شمشیرزن‌های بسیار ماهری هستند. در پی قتل استاد این گروه، آنها تصمیم می‌گیرند انتقام خون وی را از مالک فئودال بزرگ منطقه بگیرند. این ماجرا در کشور ژاپن و در قرن 18 اتفاق افتاد.فیلمنامه فیلم را کریس مورگن نوشته و ریوز به دلیل اصلیت خاورمیانه‌ای خود، برای ایفای نقش یک شمشیرزن آسیایی انتخاب شده است.

قسمت دوم حرام‌زاده‌های لعنتی

ایسنا: کوئنتین تارانتینو، کارگردان برنده نخل طلا در حال نگارش فیلمنامه قسمت دوم «حرام‌زاده‌های لعنتی» است.تارانتینو که با این فیلم درخشش چشمگیری در سینماهای جهان داشت، اعلام کرده است در حال نوشتن فیلمنامه قسمت بعدی این اثر جنگی است و تاکنون 40صفحه آن را آماده کرده است.با این حال وی اعلام کرده است، این فیلمنامه نمی‌تواند پروژه بعدی او باشد و نگارش آن تا ژوئن 2010 ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها