دبیر اجرایی خانه کارگر ورامین اعلام کرد:

خانه کارگر نهادی برای حمایت از قشر کارگر

هادی رضازاده دبیراجرایی خانه کارگر شهرستان ورامین در کنفرانس مطبوعاتی به سوال خبرنگاران پاسخ گفت.
کد خبر: ۲۹۴۰۳۴

دبیراجرایی خانه کارگر شهرستان ورامین در این نشست حمایت از قشر کارگر را از مهمترین بخش کاری عنوان داشت و از زحمت کشان عرصه کار خواست  در صورت بروز مشکل با این ارگان هماهنگی های لازم راانجام دهند.

وی عدم اشنایی کافی بسیاری از مردم با این مجموعه را از دغدغه های خود دانست و ابراز امیدواری نمود با حمایت اصحاب رسانه ، برنامه و هدف ها به جامعه انتقال یابد.

دبیر اجرایی خانه کارگر ضرورت تاسیس مجموعه را با توجه به عنایت حضرت امام (ره) ، رهبر معظم انقلاب و شهید بهشتی جهت اشاعه فرهنگ کار و سازندگی از جمله برکات انقلاب دانست.

او تشکیل واحد هایی از جمله اتحادیه کارگری ، بانوان ، مشاوره حقوقی ، مسکن کارگری و دیگر واحد ها را برای اریه خدمات ازجمله ضروریات به انجام رسیده عنوان کرد.

رضا زاده در ادامه عدم واگذاری زمین برای احداث دانشگاه جامع علمی کاربردی که از سوی برخی نهادها در خواست مشارکتی داشتند را معضل بزرگی بر سر راه ارتقای دانش علمی شهرستان بیان داشت.

وی بررسی مشکل کارگران کارخانه قند و کارخانه آجر ثبات را جزو اولویت های کاری خواند که در حال حاضر بر اساس نامه نگاری ، فراکسیون مجلس از خانه کارگر شهرستان گزارشی در این خصوص خواستار شده است.

قرچک - خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها