همزمان با سومین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین برگزار شد

نشست تخصصی تورگردانان و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی کشور

همزمان با سومین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گلستان، نشست تخصصی تورگردانان و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی کشور با حضور مسولان سازمانی و اتاق بازرگانی استان در مجتمع پذیرایی باباطاهر گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۳۸۸۲

 معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان دراین نشست گفت: با توجه به برپایی سومین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گلستان، فرصت مغتنمی بود تا مدیران دفاتر خدمات مسافرتی کشورگرد هم آمده و با بررسی موانع ومشکلات و ارائه راهکارهای توسعه گردشگری در راه اعتلای این صنعت گام بردارند.

"علی مومنی" افزود: برپایی تورهای استانگردی و آشنایی مدیران دفاترخدمات مسافرتی ازنزدیک با یکدیگر، بررسی امکانات و تجهیزات آژانس ها و ایجاد بستر مناسب همکاری فی مابین و همچنین امضاء تفاهم نامه مشترک، ازاهداف برپایی این نشست می باشد.

وی تصریح کرد: دفاتری که نسبت به امضاء تفاهم نامه با استان گلستان اقدام کنند از تخفیفات ویژه اقامتی این استان بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به برفراهم سازی موقعیت پرواز مستقیم اکتائو(کشور قزاقستان) و گرگان- دبی، بر ایجاد فرصت جهت تنظیم پکیج های مناسب به خصوص تور یک شب اقامت در گلستان تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به تنوع قومی و فرهنگی این استان، لازم است با فعالیت مستمر مدیران دفاتر و اجرای تورهای گردشگری، فضای مفید جهت آشنایی با این اقوام فراهم شده و بستر مناسبی جهت معرفی و شناساندن استان گلستان ایجاد شود.

مومنی افزود: انتظار است با توسعه هتل های این استان و ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری و معرفی هرچه بیشتر این استان، گام های ارزنده ای جهت جذب توریست و درآمدزایی برداشته شود.

دراین نشست همچنین مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با ارائه نظرات و پیشنهادات و با تاکید بر وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان دراین استان، تبلیغات اینترنتی و گسترده، ایجاد اماکن اقامتی و ایجاد تدابیر امنیتی و امکانات گردشگری و سرمایه گذاری در این راستا را ازضروریات برشمردند.

ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها