حکم دادگاه بهزاد نبوی که در جریان مسائل پیش و پس از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شد هفته‌ی آینده‌ صادر می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۹۸۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،بهزاد نبوی از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در جریان اغتشاشات و ناامنی های پس از انتخابات 22 خرداد امسال دستگیر شد و تاکنون در بازداشت موقت بسر  برده است.

وی که به دلیل بیماری تحت درمان است، دیروز در سومین جلسه دادگاه غیرعلنی در دادگاه انقلاب حاضر شد و به اتهامات پاسخ داد و به دفاع از خود پرداخت.

نبوی خواستار برگزار شدن جلسه دادگاه به صورت علنی بود و تاکید دارد که چون اتهاماتش از طریق رسانه ها منتشر شده باید دادگاه وی نیز به صورت علنی برگزار شود تا دفاعیات وی در رسانه ها منتشر شود.

تصمیم برگزاری دادگاه بصورت علنی یا غیرعلنی با قاضی دادگاه است که با این درخواست نبوی موافقت نشد و دیروز دومین جلسه دادگاه وی بصورت غیرعلنی برگزار شد.

براساس شنیده ها دیروز وکیل وی نیز در دادگاه حضور داشت و به دفاع از نبوی پرداخت. قرار است تا حکم بهزاد نبوی هفته آینده صادر شود.

خبرنگار ما در تماس با صالح نیکبخت وکیل مدافع بهزاد نبوی سوال کرد در جلسه دادگاه چه گذشت و حکم نبوی چه زمانی صادر می شود که وی در جواب گفت:‌ چون جلسه دادگاه غیرعلنی بود اینجانب از انتشار محتوای دادگاه خودداری می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که مطابق قانون پس از اخذ آخرین دفاعیات متهم و وکیلش حکم توسط قاضی ظرف یک هفته صادر می شود ، شنیده  شده حکم نبوی هفته آینده صادر می شود وآیا این خبر صحت دارد؟ گفت:‌من در این زمینه اظهارنظر نمی کنم.

در نخستین جلسه محاکمه، شرکت در راهپیمایی اعتراضی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در روزهای 23و 25خردادماه، اخلال در ترافیک در این دو روز، تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و نگهداری اسناد محرمانه، از اتهامات بهزاد نبوی عنوان شد.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها