نادر دست‌نشان سرمربی تیم نساجی مازندران که سابقه‌ای طولانی در هدایت تیم‌های دسته اولی با خود به همراه دارد سطح بازی‌های امسال جام‌ آزادگان را بالاتر از سال‌های قبل می‌داند. به اعتقاد این مربی بومی، سرمایه‌گذاری بیشتر تیم‌های دسته اولی موجب جذب مربیان بهتر و در نتیجه آمادگی بالاتر تیم‌ها نسبت به سال‌های پیشین شده است.
کد خبر: ۲۹۲۵۱۱

آنچه در پی می‌آید ماحصل گفتگویی کوتاه با او درخصوص شرایط تیمش در آغاز لیگ دسته یک فوتبال ایران است.

در همین هفته‌های آغازین لیگ آزادگان، نتایج نزدیک و فشرده‌ای را شاهدیم که معمولا سال‌های پیش در هفته‌های پایانی و نقطه اوج تیم‌ها می‌دیدیم. به نظر شما چرا مسابقه این‌گونه آغاز شده است؟

با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر، هر دوره از مسابقه‌های لیگ دسته اول کیفیت بهتری نسبت به دوره گذشته آن پیدا کرده است. بویژه در این دوره که تیم‌ها توانسته‌اند مربیان بزرگ و مطرح زیادی را به لیگ آزادگان بیاورند که حاصل کار آن مربیان، آماده کردن تیم‌هایی با کیفیت است. ما در آغاز لیگ امسال، تیم‌هایی خوب با سطحی نزدیک به یکدیگر را می‌بینیم.

اما توقع از نساجی با هدایت دست‌نشان، کمی بالاتر از این بود. شما در 3 بازی نخست‌تان یک پیروزی و 2 تساوی به دست آ‌وردید.

بله ما از یک بازی خانگی و 2 دیدار بیرون خانه صاحب این 5 امتیاز شدیم. به هر حال نساجی امسال، تیم جدیدی است که تحول زیادی با تیم‌های گذشته پیدا کرده است. این تیم برای به دست آوردن هماهنگی و هارمونی لازم بین بازیکنانش نیازمند زمان بیشتری است . ما در هر 2 دیداری که با تساوی کارمان را پایان دادیم، فرصت‌های زیادی برای پیروزی داشتیم، اما ناهماهنگی خودمان و همچنین کم‌شانسی واشتباهات داوری مانع‌مان شد.

یعنی شما جز بحث داوری با مشکلات غیرفنی دیگری روبه‌رو نیستید؟

نه، ما با مشکل داوری روبه‌رو نیستیم چون اشتباه داوری هم بخشی از فوتبال است.

یکی از آرزوهای شما این بود که روزی ستاره‌های مازندرانی لیگ به استان خود برگردند و در نساجی بازی کنند؛ بازیکنانی مثل بنگر، میرقربانی، شیث رضایی، میثم بائو، محسن یوسفی و تقی‌پور. آیا باشگاه یا شما تلاشی برای این منظور کرده‌اید؟

ما دنبال این بازیکنان بوده‌ایم ولی بازیکنان لیگ برتری بسختی حاضر می‌شوند در لیگ یک بازی کنند. البته یکی دو بازیکن قرار بود به ما ملحق شوند که این صورت نگرفت. امیدوارم با صعودمان به لیگ برتر، هم خواسته دیرینه مازنی‌ها محقق شود و هم بازیکنان شاخص ما به تیم خود برگردند. الان هم جز 4 بازیکن خارجی نساجی، همه شمالی هستند که البته بسیاری از آنها برای اولین‌بار در لیگ یک بازی می‌کنند و به همین دلیل به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند و مطمئنا در ادامه مسابقه‌ها نساجی کاملا قدرتمندتری را شاهد خواهید بود.

مجید عباسقلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها