مشهد: عده‌ای از سارقان پس از شکستن قفل تجارتخانه‌ای واقع در مقابل موزه وارد حجره شده و تعداد 8 تخته قالیچه و مقداری زعفران و در حدود 30 هزار ریال وجه نقد سرقت کردند و متواری شدند. از طرف کلانتری 4 اقدام به تعقیب سارقان شده است به طوری که ماموران آگاهی حدس می‌زنند، سارقان از کسانی هستند که به موجب قانون جدید از زندان خراسان مرخص شده‌اند. اطلاعات - 22 مهر 1332
کد خبر: ۲۸۸۹۴۲

با نفت خود را آتش زد

سلیمه دختر میرزاجان، مقداری نفت روی لباس خود ریخت و با کبریت خود را آتش زد. در این موقع همسایه‌ها از صدای فریاد او خود را به وی رسانده و آتش را خاموش کردند ولی در این لحظه سلیمه در اثر جراحات وارده از هوش رفته بود. خانواده‌اش او را به بیمارستان شفا رسانده و به معالجه‌اش پرداختند. وی بستری و در وضعیت دشواری بسر می‌برد.

اطلاعات - ‌ 12 مهر 1333

رشوه‌خواری در شیره‌کشخانه‌ها

چند روز بود که به ماموران فرمانداری اطلاع می‌رسید که عده‌ای به نام مامور فرمانداری در شیره کشخانه‌ها مشغول اخاذی هستند. شب گذشته موقعی که ماموران فرمانداری وارد منزل سلیمانی، که در خیابان‌ خانی‌آباد شیره کشخانه داشته، می‌شوند و اموال او را ضبط می‌کنند نامبرده اشاره به شخصی که در کنار او ایستاده بود کرده می‌گوید این آقا قبل از این که شما بیایید به اینجا آمد و خود را سرهنگ فرمانداری معرفی کرد و از من مقداری وجه گرفت.

ماموران جمع‌آوری لوازم شیره‌کشخانه، صاحب شیره‌کشخانه و شخص مزبور را که خود را دکتر رضا کارمند بهداری معرفی کرده بود دستگیر و با پرونده به دادسرا می‌برند، دکتر مزبور در فرمانداری گفت صاحب شیره‌کشخانه به من بهتان زده است زیرا من می‌خواستم محل شیره‌کشخانه‌او را نشان بدهم.

من شخص محترمی هستم و هرگز این گونه کارها از من سر نمی‌زند. عجالتا دادسرا جریان را تحت بررسی قرار داده است تا صحت و سقم گفته‌های آنها را تعیین کند. گفته می‌شود که فرمانداری نیز در نظر دارد اعلامیه‌ای در این باره منتشر و مردم را متوجه کند که فریب اشخاص شیاد را نخورند.

اطلاعات - اول مهر 1332

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها