کتابخانه سلا‌مت

تغذیه برای قلب سالم

انتخاب غذاهایی با تراکم کم انرژی، انتخاب چربی‌ها و روغن‌های غیراشباع، مصرف میوه، سبزی، غلات کامل و مواد نشاسته‌ای غیر فرآوری شده، محدودیت مصرف نمک، مصرف فرآورده‌های لبنی کم چرب و مواد پروتئینی مناسب و خلاصه، پیروی از الگوی تغذیه سالم و شیوه سالم تهیه غذا نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی می‌تواند داشته باشد. برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه کتاب «تغذیه برای قلب سالم» ترجمه دکتر محمدرضا وفا و دکتر آرش رشیدی را انتشارات دنیای تغذیه در 1500 نسخه با قیمت 1500 تومان برای علاقه‌مندان منتشر کرده است.
کد خبر: ۲۸۸۳۵۹

انقلاب گلوکز و کاهش وزن

کتاب «انقلاب گلوکز و کاهش وزن» نوشته دکتر جنی براندمیلر، دکتر استفن کالاگیری و کی فاسترپاول، ترجمه سپیده خلیلی، راهنمای خوبی برای انتخاب غذاهای کم قند اما مناسب برای بدن است که باعث کاهش وزن در طول زمان می‌شود. به نظر یکی از استادان تغذیه دانشگاه سیدنی، پرفسور آیان کاترسون، غذاهای انتخاب شده در این کتاب براساس آخرین اطلاعات علمی و عملی است که درباره چاقی و اضافه وزن به دست آمده. این کتاب را انتشارات قدیانی در 3300 نسخه چاپ کرده و قیمت آن 650 تومان است.

چگونه کودک را بخوابانیم

آیا می‌دانید کودک شما برای یک خواب شبانه خوب به چه چیزهایی نیاز دارد؟ کجا و چه زمانی و چقدر باید بخوابد؟ اسباب‌بازی‌ها، گرما، سروصدا، قنداق، ماساژ، موسیقی و... چه نقشی می‌توانند در خواب و آرامش کودک شما داشته باشند؟پنی هیمز در کتاب «چگونه کودک را بخوابانیم» ترجمه پروین قائمی به بیشتر سوال‌های شما در این زمینه پاسخ داده و چاپ چهارم آن را انتشارات معیار علم در 2000 نسخه و قیمت 2500 تومان منتشر کرده است.

قابل توجه ناشران

ناشرانی که مایلند کتاب‌های خود در حوزه سلامت و بهداشت و درمان را به مخاطبان معرفی کنند، می‌توانند دو نسخه از کتاب‌های منتشر شده خود را به نشانی بلوار میرداماد، جنب مسجدالغدیر، روزنامه جام‌جم طبقه سوم صفحه سلامت ارسال‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها